King-fanit: joko on Kuvun alla luettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
Mitä piditte? Minä olin pitkästä aikaa aivan onnessani, kirjan sivumäärä ei haitannut ollenkaan. Aivan mahtavaa kuvausta pikkukaupungin dynamiikasta kun se joutuu eristyksiin muusta maailmasta. Duma Key oli myös hyvä (ihan suretti kun sain sen luettua loppuun, olisi saanut vielä jatkua), mutta tämä on vielä parempi.

Mulla on se englanniksi odottamassa vuoroaan. Luin välissä Gerald's Game:n ja nyt täytyy lukea työkaverin muutama viikko sitten julkaistut kirjat ensin, ennen kun pääsen aloittamaan.

Mutta kiva kuulla, että se on hyvä :D

[QUOTE="Minni";25150540]Kattelin kirjakaupassa, mut ei oo kyl nyt varaa ostaa ku ostettava joululahjoi. Mut hei, englanninkielisenä sais halvemmalla. En muistanukkaan.[/QUOTE]

Onneksi on kirjasto :) Sain kunnian olla ensimmäinen lukija kun riittävän ajoissa varasin.

Kiitti linkistä ruttis! Toi ei paha hinta alkuunkaan. :) Yleensä nykyään ostanki kirjat englanninkielisenä ku tulee halvemmaks, mut nyt pääs unohtuu ku hivelin vaan sitä suomenkielistä kovakantista ja liian kallista.

Jellonainen, joo kirjastot on kyl hyviä. Mä oon vaan niin laiska kirjastojen kanssa, muista mitään palauttaa ikinä ajoissa ja en varsinkaan onnistuis mitään varailee. Lisäks vähän kirjahöpönä haluun kirjat omiks. Mut aina ei niin väliä ja nykyään tarvii vähän joustaakin ettei huku kirjoihin :).

Mä luen kaiken nykyään englanniksi ihan siksi, kun ei täällä Irkuissa oikein ole muutakaan tarjolla :D Under the Dome:n ostin pihakirppikseltä 1,5€, mutta täällä on kyllä muutenkin kirjat ihan miljoona kertaa halvempia kuin Suomessa. Kirjaston kaikki Kingit olen lukenut jo, siellä on melko surkea valikoima Kingiä. Muuten se on kyllä tosi jees.

[QUOTE="Minni";25150604]Jellonainen, joo kirjastot on kyl hyviä. Mä oon vaan niin laiska kirjastojen kanssa, muista mitään palauttaa ikinä ajoissa ja en varsinkaan onnistuis mitään varailee. Lisäks vähän kirjahöpönä haluun kirjat omiks. Mut aina ei niin väliä ja nykyään tarvii vähän joustaakin ettei huku kirjoihin :).[/QUOTE]

Minulla taas ei nykyään ole tilaa edes kirjahyllylle, joten ei parane ostaa kirjoja :) Kirjasto on siis tällä hetkellä järkevin vaihtoehto, sopii tietenkin hyvin myös opiskelijabudjetille. Kuvun alla oli kyllä niin hyvä teos että sen voisi lukea uudestaankin myöhemmin, joten ei olisi mikään huono hankinta. Jos olisi paikka missä sitä säilyttää :)

Minulla taas ei nykyään ole tilaa edes kirjahyllylle, joten ei parane ostaa kirjoja :) Kirjasto on siis tällä hetkellä järkevin vaihtoehto, sopii tietenkin hyvin myös opiskelijabudjetille. Kuvun alla oli kyllä niin hyvä teos että sen voisi lukea uudestaankin myöhemmin, joten ei olisi mikään huono hankinta. Jos olisi paikka missä sitä säilyttää :)

Mullakin opiskelijabudjetti, joten joku tolkku pitäs pitää :). Jee! Mahtavaa kuulla et oli hyvä kirja. Pitääpä hankkia itelleen vaik pikkujoululahjaks :). Mikään voita sitä fiilistä ku hyvä tarina imasee mukaansa eikä malttas lopettaa lukemista ennenku kirja luettu. Tosin se tietää liian vähäsiä yöunia ja muiden hommien laiminlyöntiä :).

Yhteistyössä