King.com ja kulta-pelaajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piipii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piipii"

Vieras
Pelaako kukaan tuolla king.com sivustolla ja on kulta-pelaajana. Itse olen miettinyt että jos sen 5 € sinne maksais niin sais pelailla ilman jonottamista.
Mutta onko tuo sitten sen rahan arvoinen ja voittaako siitä sitä oikeaa rahaa sitten?
Voiko sen maksaa verkkopankin kautta vai miten toimii?

Jos osaat pelata niin voi voittaa. Tosin rankit nousee suht nopeesti, että ei se kultakaivos ole. Nettipankin kautta/paypalin kautta maksetaan ja rahat tulee sitten paypal-tilille, jos plussan puolelle pääset.

Ihmeessä mee laittaan rahaa,!!! Se on maailmanlaajuinen konserni ja sinun tarvis olla todella huippu jos meinaat voittaa. Mistään EI esim. löydy suomenkielistä sivua, missä olis edes @posti osoitetta. Olkaa varovaisia tällaisia huijauksia on todella paljon netissä....
Jos haluat pelata rahalla, niin SUOMALAISILLA sivuilla on vaihtoehtoja. Veikkaus on yksi, jossa voi pelata turvallisesti esim. bingoa ja muita pelejä. Itse en yhden huijauksen jälkeen laita ulkomaille rahaa, vaikka mitä lupaisivat. Pelailen ko. sivuilla ilmaiseksi ja kun joutuu jonottaan, niin lopetan.

Yhteistyössä