Kimppapimppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ace

Vieras
Olin viime kesänä kaverini kanssa laivalla. Olin jo hytissä nukkumassa kun kaverini tuli sinne yhden tytön kanssa. He rupesivat naimaan viereisellä sängyllä. Tietysti se kiihotti minuakin. Aikansa sekstailtuaan kaverini nukahti. Tyttö oli vielä kiimoissaan ja tuli minun sänkyni luo. Vedin hänet viereeni ja pian kova kaluni oli hänen kuumassa pillussaan. Naimme kunnes nukahdimme vierekkäin. Aamulla me molemmat vielä panimme tyttöä. Oli antoisa risteily koko porukalle...

Mä lähdin kans laivalla yhden äijän hyttiin huikalle. Istuttiin sängynlaidalle ja se avas pullon. Pullon huvetessa jutut meni rohkeammiks. Se alkoi kehua mun rintoja ja peppua. Kieltämättä tilanne kiihotti minuakin. Ja kohta oltiin jo alasti sängyssä. Se pani mua taivaallisesti. En edes huomannut missä vaiheessa hyttiin oli tullut toinenkin mies. Näin vain kovan kalun kasvojeni edessä samalla kun toinen pani mua takaapäin. Aloin imeä ja nuolla sitä.Sen yön aikana sain monta kertaa edestä ja takaa. Kostun vieläkin kun muistelen sitä.

Yhteistyössä