Kimppakivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NuoriPari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ex-tyttöystävän kanssa olen kokeillut kimppaa ,kapakkiillan jälkeen enkä voi muuta sanoa että oli kiihottavan näköistä kun exä otti kaverilta suihin ja kun sai orgasmeja peräkkäin .Naimme häntä koko yön ja voi sitä ilmettä aamulla kun heräsimme.
Olen ehdottannut nykyiselle samaa mutta hän ei ole halukas toteuttamaan kimppaa vaikka sanoo ajatuksen olevan kiihottava.
ex:än kanssa meni välit muista asioista rikki ei kimppakokeilusta,sitä muisteltiin iltaisin

Niinhän se on, kun sen vieraan kalun mukana tulee myös se toinen mies. Ensimmäinen kyllä kiihottaa & haluttaa, mutta sen miehen voisi jättää hommasta pois. Paitsi sitten, kun saa oikein ihanasti sängyssä, niin joskus tuntuu siltä, että sen miehenkin voisi ottaa mukaan. Tai sitten ehkä oikeasti ei. Tai kyllä D-)

Matti tiesi hyvin; ei kaverin kaa. Ongelmia jatkossa. Jos moinen kiihottaa, on taatusti mahtavaa. Pari kertaa on kokeiltu ja vaimokin tykkää. Menee aina mun ehdoilla; session jälkeen kolmonen ulos - jatkuu oman kanssa monissa muisteloissa..

Jos vain löytyis kavereita, suht selvinpäin että taatusti seisoo. Kerran meni piloille kun kaveri vain silitteli - munaa! huusi emäntä.

Näin just. Kavereista ei tule kuin myöhemmin turhaa miettimistä. Toisaalta mistäs sitä tietää niistä ventovieraista, missä ovat liikuskelleet. Kumia pitää käyttää vaikka ilman sitä se ois niin paljon parempaa.

Joo, toi kaverijuttu on kyl alkanu kieltämättä mietityttään. Turha laittaa sellasta riskiä peliin nyt kun muuten homma luistaa ja kaikki ok. Täytyy vaan keksiä viel tapa miten ehdottaa tätä kokeilua tytölle ja miten sen kolmannen sitten aikanaan löytää, se tuskin aiheuttaa suurempia ongelmia, vapaaehtosia kun tuntuu olevan kaikki deitit ja palstat pullollaan..

Käyn viikonloppusin vanhempien naisten saunaillassa, itse 18v. Kaljoissaan haluavat naida jokainen, tekee hyvää kun saa monen kokoista eukkoa kunnolla. Joskus en tiedä ketä eukkoja on saunomassa mutta antaa piristystä kun ei tiedä kuka nai mun munaa. Mimmit on ainakin tykänneet kun saavat vuoron perään. Kiihottavaa välillä laittaa itsensä naitavaksi vaikka ovat vanhempia.

Minulla on nuorempi mies "hoidossa" ja mun kaveritkin tykkää siitä. Olen antANUT eukkojen naida sitä kun humalassa KUN suostu, kiva katsella kun sitä naitiin päältä kunnolla. Kiihottavan näköistä kun nuorta pannaan kunnolla. Aamulla kyselin miltä tuntu ja panin kunnolla että ties saaneensa naista. Muut eukot herättyään jatko mihin olin lopettanut, (poika parka) mahto tuntua se yö ja aamu. Ainakin eukolla oli kaikilla hyvä MIELI.

Löytyykö täältä ihmisiä joilla kokemusta ryhmäseksistä tai lähinnä kolmansista pyöristä. Tyttöäni ei oikein toiset naiset kiinnosta, mutta mukavalle miehelle voisi olla käyttöä. Siis kannattaako moinen, vai asettaisinko vain suhteeni turhaan riskille alttiiksi?

suositteleisin menemään alku illasta hotelli ravintolaan
ja jos tyttö ystäväsi "todella haluaa"eli ei ole vastaan
niin kehoita valitsemaan vapaa aktiivisen näköinen
poika tai pari jonka haluaa olevan partnerina
anna valita rauhassa vaikka tunti tai kaksi jos tarvis
kun ja jos valitsee mene muitta mutkitta valitun luo
ja kerro mitä olette ajatelleet touhuta ja kysy jos käy
niin nyökkää puolisollesi joka voi olla hieman kauempana
jos ei käy tai epäröi niin totea että flaksi menee jollekin toiselle
jonka puolisosi valitsee illan nautinnoksi hotelli huoneeseen
varaa tietenkin kondomeja ja liuku voidetta
jos kaikki toimii hienoa jos kaveri humalassa älä valitse
siirry lähtö ruutuun jos kaveri alkaa olla ongelma poista
huoneistosta tai soita respaan ilmoita ylimääräisestä
henkilöstä "haittoja" hotelli ravintoloissa harvoin
ekan kerran jälkeen antakaa hieman aikaa toisillenne
muutama viikkoo ehkä kuukausi ettei jää kimmoke
päällee ja elämä mene perseelleen normaalissa
arjen raamituksessa TÄRKEÄÄ MUISTAKAA himo on
nautinto ei orjentoija elämmässänne nauttikaa pieninä
onnen hetkinä älkää tekö siitä kohtaloa elämääne
ja eikun naimaan niin kuin uimaan kun kaikki on hallittua
käytöstä

Viimeksi muokattu:
Tutustuttiin laivalla vanhempaan pariskuntaan, ehdottivat yhteistä iltaa niiden isossa hytissä. Minulla meni naisenkanssa kovaa, Mutta vanhemmalla miehellä ei seisonut, vaikka eukko on hyvän näköinen. Tuli vielä mustasukkasti kun minulla on niin iso kalu.

Yhteistyössä