Kimpassa runkkaus toiveena

• Viestiketjun aloittaja Salarunkku
  • Ensimmäinen viesti
Salarunkku
Olen jo yli kolmekymppinen perheellinen mies. Minulla on aina ollut halu kokeilla kimpparunkkausta, mutta en ole koskaan semmoiseen osallistunut. Runkkailen vaan salaa, ei edes vaimo ole siitä kiinni saanut. Olen kova ja ahkera runkkari. Teen sitä töissäkin ja vetelen ja puristelen työpöyän alla kullia ja lennätän lastin paperikoriin. Katselen samalla naispuolisia työkavereita ja fantasioin. Mutta kunnon kimpparunkkaus olisi poikaa. Miesringissä.

rrrrrrr
Joskus pienessä pöllyssä teineinä jonkin saunareissun yhteydessä vedeltiin niin maan perusteellisesti. Ei kyllä sitten enää nk. aikuisena. Olisihan se mukavaa nyt keski-ikäisenä törmätä semmoiseen seurueeseen. Jutella mukavia ja runkata. Voisi vaikka hieman veivata naapuriakin, mutta en nyt poskeen ottaisi.

hyvä kamu
Joskus. Joskus on mennyt veivaamiseksi. On semmoinen jengi joka joskus kokoontuu ja jutut lentää ja nestettäkin kuluu. Yleensä saunan vilpoisissa tiloissa. Silloinhan usein jo ihan itsestään käsi kullille hakeutuu ja siitä sitten kavereiden kesken vevataan ihan kunnolla, Spedet lentää kylpypyyhkeisiin ja on niin saatanan mukavaa.

Yhteistyössä