Kim Kardashian vartalo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja finlandsvensk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

finlandsvensk

Vieras
Mä olen reilusti ylipainoinen (104kg) ja haluisin ehdottomasti laihtua. Mun unelma vartalo on Kimin ihana kurvikas ja naisellinen vartalo. Tällä hetkellä muistutan lähinnä lihahyytelöä... Vituttaa tämä lihava olemus ja haluan muutoksen.

Olen jo aloittanut matkan terveellisempään muuttamalla ruokavaliota radikaalisti. Syön terveellisesti, usein ja pieniä annoksia. Hiilareita vähän. About 1800kaloria/pv. reilusti vettä.

Mietin että mihin suuntaan sitä nyt sitten lähtisi? En tiedä kannattaisko eka vain kuluttaa rasvaa pois, ja pudottaa painoa, vai myös lisätä lihaskuntoa? Mun logiikalla tiputtaisin ensin about 10-20 kg, ja sen jälkeen vasta lihaskuntoa. Mitä ootte mieltä?

Mä olen 165 pitkä, ja haluisin tosiaan sellasen naisellisen vartalon. En missään nimessä alle 60kg halua olla, ja luulen että mulle sopiva paino on tuolla 70kg +- paikkeilla. Ja jos joku tähän nyt haluaa jotain vittuilla, niin voin sanoa että on tuo 70 nyt 1000 kertaa parempi kuin 104kg.

[QUOTE="vieras";27513891]Vartalosi on siis kaljatuopin mallinen, ei tiimalasi?[/QUOTE]

no eipä tässä paljon muotoa kyllä ole. Mutta siihen olisi tarkoitus tulla muutos.

Kropan muotoa/mittasuhteita ei kyllä mikään dietti tai urheilu muuta. Suora on suora ja tiimalasi on tiimalasi olipa lihava tai laiha. Tsemppiä silti laihdutukseen!

Liikettä vaan, ihan sama mitä. kunhan liikut. Ja syöt kohtuullisesti. Älä tee tiukkaa ruokavaliota, vaan syö ihan normaalisti, mutta huomattavasti vähemmän. Herkkujakin pitää sallia itselleen. Muuten lässähtää dietti heti alkuunsa.

Sitten kun painoa on vähän tippunut, voi alottaa varsinaisen muokkauksen salilla tai jotain.

Kimin kroppaa et ehkä saa kuin kirurgialla (niin kuin ei hän itsekään ole onnistunut ilman pientä avustusta..) mutta syömällä monipuolisesti ja terveellisesti pääset alkuun. Lisäksi suosittelisin kolme kertaa viikossa kunnollista lihastreeniä ja paria rasvanpolttoon tähtäävää sykettäkohottavaa treeniä. Nyt sitten huomio, tällainen treenimäärä ei kenelläkään naisella saa lihaksia esiin vaan tuo juurikin ryhtiä ja naisellista muotoa kehoon! Esimerkiksi juuri oma kaunis takamus pääsee omaan muotoonsa, oli se sitten mikä tahansa. Useimmiten naisilta lähtee vatsaan ja rintoihin kerääntynyt rasva pois helpommin, kun taas takamus ja reidet ovat joillekin todella vaikea pala, sillä naisen hormonitoimintaan keskittynyt rasva pakkautuu näille alueille. Jos saat lähisaliltasi personal treinerin käyttöösi, aina vaan parempi. He tietävät miten saat muokattua kroppasi haluamasi malliseksi!

Tsemppiä kehonmuokkaukseen!

Suosittelen että otat säännöllisen liikunnan mukaan heti kättelyssä. Äläkä tosiaan laske turhaan kaloreita, syöt vaan vähemmän ja kevyemmin kuin nyt.

Liikunnan suhteen aseta etappeja, ja käy välillä jossain hikirääkissä. Esim. lähdet kevyesti lenkkeilemään ja yrität pidentää juoksuaikaa/matkaa maltillisesti. Pointti on se, että kun et anna itsesi lusmuilla tai vaikeilla, jäät koukkuun. Muista että iso osa liikunnasta tulevaa riemua on itsensä voittamisen riemua, eli ota se ylimääräinen spurtti vielä. Usko siihen että kroppa kestää. (Turhia riskejä ottamatta.)

MUISTA että aivot sopeutuvat elämänmuutokseen kolmessa kuukaudessa. Kärvistele siis himoja ja laiskuutta vastaan siihen asti, ja luota että neljännessä kuussa olet jo omaksunut uudet elintavat, ja NAUTIT niistä!

Mikäli olet luonnostasi kurvikas, Kim Kardashian on ehkä oiva inspiraatio. Jos et ole, koita etsiä joku lähempää luontaista vartalomalliasi. Kun alat huomata muutoksia, päivitä ihannetta realistisempaan suuntaan, eli kohti OMAA, saavutettavissa olevaa kroppaasi! Turhaa treenaat jotain sellaista varten, mitä ei treenaamalla voi saada.

Painotavoitteesi on ok. Itse olen ''ihannemitoissasi'' enkä halua laihtua. Nyt treenaan lihaksia, ja itseasiassa sitä mukaa kun peilistä katsoo kurvikkaampi ja jäntevämpi nainen, niin painoni on myös noussut. Tiedän myös olevani terve ja hyvässä kunnossa. Suosittelen lääkärintarkastuksia muillekkin. Miksi korjata jotain mikä ei ole rikki? (Eli laihduttaa ilman painavaa syytä?)

Siis miten ihmiset ei tajua että ihmisellä on tietyn mallinen vartalo, että kaikki lihavat eivät näytä samalta, eikä laihat. Miten sä voit saada tiimalasivartalon jos sulla ei ole sen mallinen kroppa? Kirurgin veitsen alle sitten vaan?

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Siis miten ihmiset ei tajua että ihmisellä on tietyn mallinen vartalo, että kaikki lihavat eivät näytä samalta, eikä laihat. Miten sä voit saada tiimalasivartalon jos sulla ei ole sen mallinen kroppa? Kirurgin veitsen alle sitten vaan?

Sitä ei voi tietää kuin tämänhetkisen tilanteen. Joillain lähtee kaikki rasva rinnoista, toiset ovat laihduttuaankin rintavia. Vatsaa saa hyvinkin kohennettua, mutta toiset ovat hoikkanakin enemmän "pötkylöitä" (vaikka mitat näyttäisivätkin "tiimalasia") ja toiset taas kapeauumaisia. Kuntosalilla saa hyvinkin muokattua esimerkiksi vatsanseutua ja peppua, mutta monesti synnyttäneillä litteä vatsa on aikalailla saavuttamattomissa. Toisaalta, aloittaja ei sellaista vatsaa toivonutkaan, vaan naisellisen muodokasta vartaloa.

Ja tietenkään en tarkoita, että jokainen vartalotyyppi on saavutettavissa. Vartaloa silti VOI muokata, vaikka luusto esimerkiksi on ja pysyy!

[QUOTE="miumau";27514254]Sitä ei voi tietää kuin tämänhetkisen tilanteen. Joillain lähtee kaikki rasva rinnoista, toiset ovat laihduttuaankin rintavia. Vatsaa saa hyvinkin kohennettua, mutta toiset ovat hoikkanakin enemmän "pötkylöitä" (vaikka mitat näyttäisivätkin "tiimalasia") ja toiset taas kapeauumaisia. Kuntosalilla saa hyvinkin muokattua esimerkiksi vatsanseutua ja peppua, mutta monesti synnyttäneillä litteä vatsa on aikalailla saavuttamattomissa. Toisaalta, aloittaja ei sellaista vatsaa toivonutkaan, vaan naisellisen muodokasta vartaloa.

Ja tietenkään en tarkoita, että jokainen vartalotyyppi on saavutettavissa. Vartaloa silti VOI muokata, vaikka luusto esimerkiksi on ja pysyy![/QUOTE]

Eli toisin sanoen ollaan ihan samaa mieltä. Lyhyestä virsi kaunis. ;)

hei ja kiitos yllättävän asiallisista vastauksista :)

Mulla itseasiassa on normaalistikkin aika muodokas vaartalo, aika leveä lantio ja mahdollisesti kapea vuötärö :D

Suht isot rinnat on, jotka varmaan prosessin aikana pienentyvät luonnollisesti.

Mikä olisi hyvä kalorimäärä JÄRKEVÄSTI laihduttavalle? Mä en halua mitään ihme diettiä, eikä mulla ole kiire, haluan että muutos on pysyvä ja että todella pysyn siinä missä viihdyn parhaiten.

Yhteistyössä