Kilttimiehen daamin sisko on saapunut taloon :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kilttimies

Tunnettu jäsen
16.06.2023
2 227
352
83
Hän matkusti itse Helsingistä Turkuun ja daamini kävi hakemassa hänet juna-asemalta. Kaksi edellistä kertaa hän on käynyt täällä lomalla ja ollaan voitu olla ihan Helsingissä asti vastassa.
Tästä se meidän Halloween alkaa. Nyt päästetään hänet lepäämään ja ladataan auto. Huomenna käydään muutamilla haudoilla.
 
Hän matkusti itse Helsingistä Turkuun ja daamini kävi hakemassa hänet juna-asemalta. Kaksi edellistä kertaa hän on käynyt täällä lomalla ja ollaan voitu olla ihan Helsingissä asti vastassa.
Tästä se meidän Halloween alkaa. Nyt päästetään hänet lepäämään ja ladataan auto. Huomenna käydään muutamilla haudoilla.
Ota nyt sitten jo heti alkuunsa se asenne, että nuo kalmot eivät hymyile. Eikä tervehtiminenkään taida oikein sikäläisiin tapoihin istua.
Ettemme sitten huomenissa joudu lukemaan otsikkoa: Kilttimiestä daameineen tylytettiin hautausmaalla, pitääkö vainajat vaihtaa ystävällisempiin?
 
on ihan normaalia panna vaimon pikkusiskoa
En suosittele.
Naida napsautin exäni pikkusiskoa kun muija sammahti kostean illan päätteeksi.
Sisko meni seuraavana aamuna kotiin miehensä luokse ja sainkin senjälkeen kuulla kuinka olin raiskannut hänet.
Eipä siinä paljon selitykset auttaneet, että nainen oli mulkussa kiinni heti sisarensa simahdettua ja kun jossain vaiheessa käämit paloivat jatkuviin syytöksiin ja kerroin, että sain systeriltäsi ainakin elämäni parhaimman suihinoton, erohan siitä seurasi ennenpitkää.
 

Similar threads

Yhteistyössä