Kiltti tyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut eikös se ole sun tehtäväs kouluttaa mut sellaiseksi...? :> mulla on päällä vielä se samainen paita, mut housut on jo kadonnu.. Yhä alusvaatteetkin päällä...

Sussa taitaa riittää työtä, hyvä niin.. Susi tulee sängyyn ja kiskaisee peiton sun päältä pois.. Käyn hajareisin istumaan sun päälle ja näytät vähän pelästyneneeltä, mutta mä en piittaa siitä.. Otan kiinni hiuksistasi lujasti ja kysyn sulta haluatko nousta ylös vapaaehtoisesti, vai pitääkö mun käyttää kovempia otteita..

Ihan hyvä alku.. Sä seisot mun edessä odottavan näköisenä.. Sä olet todella suloisen viattoman näköinen.. Tulen ihan viereesi.. Haluan nähdä sinut alasti.. Kiskon paidan sun päältä ja seuraavaksi saavat lähteä alusvaatteet.. Yrität vähän vastustella, kun riisun sulta alushousut.. Mutta mä annan lujan läimäytyksen sun pyllylle ja sä lopetat vastustelun.. Tulen taaksesi ja tartun kiinni vyötäröösi ja vedän sut itseäni vasten.. Tunnet mun kuuman hengityksen niskassasi..

Se saa mut värähtämään.. Olen hieman hermostunut koska en tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu tai koska en tunne sua.. Yritän olla niin pieni ja huomaamaton kuin mahdollista...

Sinun viattomuus ja nöyryys kiihottaa minua.. Tunnen kuinka kaluni alkaa kovenemaan.. Käskevällä äänellä komennan sua pysymään paikoillasi.. Sä tottelet kiltisti, etkä uskalla liikahtaakaan.. Seuraan sinua katseellani ja samalla riisun vaatteeni.. Yrität vilkaista taaksepäin mitä mä teen, mutta mä tartun hiuksiisi ja käännän katseesi takaisin eteenpäin.. Olen nyt alasti ja tulen takaisin kiinni sinuun.. Tunnet kuinka kaluni paisuu sinun pakaroitasi vastaan.. Otan taas otteen hiuksistasi ja taivutan päätäsi taaksepäin.. Suutelen olkapäätäsi ja kaulaasi.. Sitten näykkäisen korvalehteäsi..

Pidän toisella kädellä edelleen kiinni narttuni hiuksista ja toisella otan nartun rinnat käsittelyyn.. Sinulla on ihanan kookkaat ja kiinteät rinnat.. Puristelen rintojasi vahvoissa käsissäni.. Yrität vähän vastustella, mutta yksi napakka nykäys hiuksistasi lopettaa vastustelusi.. Puristan nännejäsi sormieni välissä.. Näykin samalla kevyesti korvaasi ja niskaasi.. Sä todella herätät minun haluni.. Haluan testata sua kunnolla pikku narttuni.. Käännän sut ympäri hiuksistasi kiinnipitäen.. Olemme nyt kasvokkain.. Sanon sinulle tiukkaan sävyyn: polvistu eteeni narttu..