kiltti mies seksille punainen vaate?

• Viestiketjun aloittaja omaonni
  • Ensimmäinen viesti
omaonni
eli onko näin , ainakin oma kokemus näin osoitta, mutta olen sitten mielummin ilman kun alan riehua ja hakata , väkivaltaa olen kokenut itse ihan tarpeeksi, mutta seksiä tekisi mieli ja usein
:headwall:

Mitä? Häh?

Varmasti saa... jos menee huonosti, vika on kyllä jossakin muussa kuin kiltteydessä.

okei, patsi jos sekoitat kiltteyden välinpitämättömyyteen, niin että joka ikiseen asiaan sanot ihan sama, päätä sinä, emmä tiä, miten vain jne, toiselle tulee helposti sellainen olo, että teidän yhteiset asianne eivät kiinnosta sinua, eivät edes sen vertaa,e ttä sinulla olisi niistä joku mielipide joskus.. se on siis välinpitämätöntä, ei kilttiä, ja saattaa hyvinkin nujertaa erotiikan.

JOs kuitenkin on kyse oikeasta kiltteydestä, se ei varmasti ole miinusta =)

Nainen
Minulta meni vähän ohi tämä juttu! Mikä on kiltti mies?

Minun mielikuvieni kiltti mies voi olla todella seksikäs, haluava ja haluttava. Reuhari/hakkaajamies ei varmasti yhtäkään naista sytytä. Tai sitten nainen on joku tunnevaurioinen masokisti.

man
Mutta kyllä asia on niin että naiset rakastuvat aina renttuihin helpommin, kuin kilttiin, turvalliseen kumppaniin.
Tämä kiltti ja turvallinen suhde kestää aikansa mutta sitten se alkaa tuntua yksitoikkoiselta naisten mielestä.
Mitä sanotte, vai yleistänkö liikaa?

Yhteistyössä