kiltti kundi sängyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viehko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viehko

Vieras
Ei hitto. Nyt minua mietityttää, jopa kaduttaa mitä menin tekemään.
Parisen viikkoa sitten tapasin miehen, jonka kanssa kemiat kohtasivat ja teinpä sitten aloitteen. Kerroin olevani varattu mutta kiinnostunut hänestä...
Nyt ajattelen, onko mies liian ujo ja kiltti minulle? En ole koskaan sellaisen seuraan päätynyt! Yleensä pidän karismaattisista, lihaksikkaista ja kookkaista miehistä joilta saan kunnon panot, mutta...kertokaahan, millainen on kiltti mies punkan puolella?

Boring, boring ja boring.

""Saanko koskea? Tuntuuko hyvälle? Sopiiko että laukean? Anteeksi etten ole paremmin varustettu... Varmaan haluaisit olla nyt muualla. Ei, en minä uskalla tuota nuolla. Ehkä sitten kun tunnemme paremmin. Tai sitten ei. Sammutetaan valot, jooko?""

Tapasin muutama kuukausi sitten kuivan diplomi-insinöörin. Pukeutuikin kuin insinööri, pyöreät rillit nenällä ja puheet nukuttivat.

Menin kuitenkin sänkyyn hepun kanssa ja avot! Mieshän pani kuin ori! Nuoli joka paikan, muna oli kuin seiväs, asentoja vaihdettiin ja kiihkeys oli huimaa! Sain todella hyvät kyydit!

Voisin tapailla näissä merkeissä muutenkin, en kuitenkaan seurustelisi näin kuivan tyypin kanssa.

No mä olen kiltti mies.. ja oudossa naisseurassa ujokin.. Ehkä saatan tuntemattoman naisen kanssa sängyssä olla herrasmiesmäisempi ja jopa kysyä mistä toinen pitää tms.. Jos tekisin mitä haluaisin ni varmaan lähtis suurin osa neidoista juosten karkuun :D vitsi vitsi.. Kun ei tiedä mieltymyksiä niin ei uskalla mennä tekemään sellaista mikä ei ole varmaa pitääkö nainen siitä. Mutta kyllä sellaset varmat jutut täytyy aina tehdä, nuolla orgasmi ja naida takaapäin.. Uskoisin että kun edes nuo löytyy niin ei voi ihan tylsin pano olla.. Mutta jos nainen kertoo/muuten antaa ymmärtää että on halukas tekemään kaikkee muutakin ni sit meikäpoika loistaa :D

Viehko...luulenpa, että kohtasit miehen, joka ei syöksy sänkyyn lihasten, suuren koon tai yltiöpäistä ""tosi""miehuuttaan osoittavan machon tyyliin, vaan kohtasit miehen, jolla saattaa olla suuria salaisuuksia ja hyvinkin paljon annettavaa naiselle.
Saatoit vaistota, että ""kunnon pano kookkaalta mieheltä"" ei ehkä olekaan se huisin kokemus mieheltä!!?! Oletko saanut
seksiä, joka villiinnyttää sinut hitaasti, tuhansin keinoin, mutta vähitellen sellaiseen orgasmiin, että ruumiisi tärisee vielä aamullakin. Pelkkä pano isolta mieheltä ei yleensä siihen riitä:)
Mielestäni lihakset, iso koko ja karisma eivät kulje useinkaan käsi kädessä. Karisma on paljon syvällisempi ilmiö, joka vangitsee rajusti ja kertoo todellisista elämän kokemuksista
ja karisma jos mikä aiheuttaa rankkaa intohimoa!
Itse olen kyllä kiltti, kohteliaskin, mutta olen antanut niille naisille joiden kanssa olen ollut, ""lopulta"" sellaista kyytiä,
että olen itsekin ollut pulassa viime kädessä.........:)

Ei sun kannata mennä kiltin miehen kanssa sänkyyn ollenkaan, jos tämmöinen askarruttaa mieltäsi jo ennakkoon. Nimimerkkiäsi en ymmärrä ollenkaan, luulisi, että viehkolle sopisi oivallisesti juuri ""kilti"" mies ... petoako kaipaat, siis karismaattista petoa :).

Oletko tosiaan niin yksinkertainen, että kuvittelet ihmisestä näkyvän päällepäin sen, millainen hän on sängyssä??? Ulkonäkö on vain yksi osa ihmistä, mutta tiedät varmaan sanonnan, että ihmisen seksikkäin osa on AIVOT!!! Halut, mieltymykset, taidot, seksuaalinen halukkuus/kyvykkyys, estottomuus jne ovat sellaisia, joilla ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.

Olen esimerkiksi itse hieman pyöreä ja kiltin näköinen, mutta silti kuulemma olen villi peto sängyssä; jopa rietas ja rivo, jos siltä tuntuu. Enkä siis tosiaankaan kulje tissitopeissa ja minihameissa ikäänkuin tyrkyttämässä, että ""Hei, katsokaa miten muodokas ja kova peto mä olen sängyssä!"". En tee edes niin, vaikka olisinkin seksiseuraa etsimässä.

Ihmiset ovat kamalan rajoittuneita. EIköhän alkuperäisenkin kirjoittajan olisi hyvä kokeilla ja rikkoa vähän rajojaan sen sijaan, että tyytyy aina vain samaan ja tylsään. Eiks elämässä kannata oppia uuttakin. Siinä voi sitten vaikka huomata, että on itsekin oppinut uusia juttuja ja saanut uusia kokemuksia.

Kiitos vaan vastauksista, niistä asiattomistakin :D en siis kaivannut moraalisaarnaa, kiitos vaan ja ehkei ventovierasta voi haukkua tyhmäksi..
Luokittelin tuon miehen ""kiltiksi"" koska hän on sitä. Hän on tunnollinen, hiljainen, ujo eikä uskaltanut kertoa minulle omasta kiinnostuksestaan ennenkuin nappasin häntä kauluksesta kiinni ja suutelin. Tein aloitteen itse koska mies vain kiemurteli edessäni eikä uskaltanut tehdä aloitetta vaikka se on loistanut hänestä jo jonkin aikaa. Päissään kyllä uskalsi sanoa ihastuneensa minuun..
enköhän mä ota kuitenkin selvää ;)

Edelleen ihmmettelen nimimerkin valintaasi, viehko :))) ""Ennenkuin nappasin häntä kauluksesta kiinni ja suutelin"" ... viehkoa kerrakseen. Ei mies ole oikeesti sinusta yhtään kiinnostunut, kännissä sitä vaan puhutaan kaikenlaista. Nolasit itsesi.

..vaihtelu virkistää...

Täytyykö sitä naisen aina odottaa että mies vie?????
Etkö voi itse olla aktiivinen osapuoli?
Otapa homma kauniiseen käteesi ja ole vievänä seksissänne. Kyllä se mies siinä mukana tulee, jollei karkuun juokse. Ja tarkoituksesihan on ilmeisestikin vain nauttia seksistä hänen kanssaan eikä mitään parisuhde-hömppää alkaa rakentamaan? Antaa palaa vaan.

Vaikutat ilkeältä ja itsekkäältä naiselta. Kysymyksesi asiattomuutta tukee jo se tosiasia, että olet varattu. Varattu ihminen on parhaimmillaan uskollinen kumppanilleen eikä mieti herkän ihmisen hyväksikäyttöä. Kiltti mies kun on usein hyvin haavoittuvainen. Sinua kiinnostaa lähinnä miehen seksuaaliset kyvyt - hän saattaa jo olla rakastumassa.

Monen ihmisen ujo olemus johtuu yksinkertaisesti huonosta itseluottamuksesta. Tällaisen ihmisen usko toisiin ihmisiin ja itseensä voi kertaheitolla romahtaa surullisin seurauksin, jos hänen tunteillaan leikitellään. Vakavimmillaan väärinkäytös voi johtaa itsetuhoisuuteen tai toisiin kohdistuvaan kontrolloimattomaan väkivaltaan.

En väitä, että kohteesi vastaa ylläolevaa kuvausta. Mutta sinun kannattaisi otta huomioon se tosiasia, että huvittelusi varmasti satuttaa muita. Mieti, onko asia tosiaan sen arvoista.

Niinpä... jos mies ottaa sängyssä naisen enempiä kyselemättä, on hän vain itsekeskeinen karju, jolle vain oma tyydytys on tärkeintä.

Mutta vieläkin pahempaa, jos mies erehtyy kyselemään naiselta, mitä nainen haluaa, tuntee ja mistä hän nauttii rakastelun aikana. Tällöin mies onkin ""boring, borin, boring"", eli saamaton nahjus, jonka kanssa ei voi elää...

Tuntuu, että varsinkin nuorten ja nuorehkojen naisten maailma pyörii vain seksin ympärillä. Seurustelukumppania valittaessa tärkeintä näille naisille tuntuu olevan miehen fyysinen ""varustelutaso"" ja runsaat seksikokemukset. Ja tietenkin miehen lompakon paksuus merkitsee, mutta sehän ei ole enää mitään uutta...

Tämä on sitä ""naisen logiikkaa""...

Mullakin on päällä sellainen kiltin pojan rooli ja kasvotkin ovat kauniit ja pukeudun hyvin. Lihaksikas, pitkä ja kovassa kunnossa toki olen. En ole omaksunut sellaista suomalaisen miehen äijäily roolia.

Ehkä juuri siitä syystä, että minulla ei ole sitä äijäroolia (minulla ei ole valmista mallia seksistä) olen hyvä sänhyssä. Ymmärrän, että sängyssä äijäily on naisen mieliksi tehtyä peliä, siis oman kelpoisuuden näyttämistä sillä, että että saa naisen vikisemään. Vaikka osaan olla tosi raju ja pervokin, niin en saa mitään kiksejä jutuista, missä toinen ei ole täysillä mukana. Olen kyllä hyvä saamaan mukaan juttuihini, mutta se on osa sitä peliä, mikä saa naisen alapään valumaan.

Huonot ihmistuntijat pitävät minua ehkä ujona tai ylpeänä, mutta paremmat ihmistuntijat näkevät se pilkkeen silmäkulmassa.