kiltit,kertokaa mulle helppoja kevyitä ruokia?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Miksei perhekin voisi niistä nauttia? Keitot ovat kevyitä. Niihin ei edes tarvita tarkkaa reseptiä, itse voi soveltaa mielikuvituksen ja kaapin sisällön mukaan.
 
mie ainaki teen kaalipaistosta :LOL:
öljy ja sipuli pannulle, ruskistaa kanan/jauhelihan, lisää pienet porkkanan palat ja kaalii ohueina suikaleina(ite laitan kiinankaalii ja valkokaalii sekasin) sit antaa vähä aikaa olla ja lisää rikottujaohrasuurimoita ja pikkasen nestettä...siin porisee n. 15-20min ja herkkuu on :p
Ja kaiken lisäks kevyttä, sekä terveellistä jos vaan kaalista tykkää :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Miksei perhekin voisi niistä nauttia? Keitot ovat kevyitä. Niihin ei edes tarvita tarkkaa reseptiä, itse voi soveltaa mielikuvituksen ja kaapin sisällön mukaan.
Ihan samaa mieltä. Kunnon keitto koko porukalle, muut saavat keittonsa kaveriksi vähän enemmän leipää ja päällistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Miksei perhekin voisi niistä nauttia? Keitot ovat kevyitä. Niihin ei edes tarvita tarkkaa reseptiä, itse voi soveltaa mielikuvituksen ja kaapin sisällön mukaan.
Ihan samaa mieltä. Kunnon keitto koko porukalle, muut saavat keittonsa kaveriksi vähän enemmän leipää ja päällistä.
kyllä kyllä,mutta kysyin nyt itselleni nopeita yhden hengen reseptejä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lubi:
mie ainaki teen kaalipaistosta :LOL:
öljy ja sipuli pannulle, ruskistaa kanan/jauhelihan, lisää pienet porkkanan palat ja kaalii ohueina suikaleina(ite laitan kiinankaalii ja valkokaalii sekasin) sit antaa vähä aikaa olla ja lisää rikottujaohrasuurimoita ja pikkasen nestettä...siin porisee n. 15-20min ja herkkuu on :p
Ja kaiken lisäks kevyttä, sekä terveellistä jos vaan kaalista tykkää :)
kiitos,kokeillaan!:)
 

Yhteistyössä