Kilpirauhasen vajaatoiminta

  • Viestiketjun aloittaja Tietoa janoava
  • Ensimmäinen viesti
Oireiden perusteella, ja verestä, oireita on laidasta laitaan :D kaikkea mahdollista epämääräistä voi olla. www.kilpirauhas.info on aika hyvä tietopaketti lueskella. Mull aväsymys, tunteiden heiluminen itkeminen palelu rytmihäiriöt, muistihäiriöt mitä vielä ;)
 
Mulla ahdistuneisuus ja masennus pahimpina oireina, rytmihäiriöt ja varsinkin jos oli juonut pari siideriä niin ei meinannut uskaltaa alkaa nukkumaan kun sydän hyppi kurkussa, turvotus sormissa ja kasvoissakin, laiska maha.. Kaikennäköistä, mutta TSH vain 5.0. Onneksi alan erikoislääkäri aloitti kuitenkin lääkityksen oireiden perusteella ja oireet häviskin n. viikossa.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:
Mulla ahdistuneisuus ja masennus pahimpina oireina, rytmihäiriöt ja varsinkin jos oli juonut pari siideriä niin ei meinannut uskaltaa alkaa nukkumaan kun sydän hyppi kurkussa, turvotus sormissa ja kasvoissakin, laiska maha.. Kaikennäköistä, mutta TSH vain 5.0. Onneksi alan erikoislääkäri aloitti kuitenkin lääkityksen oireiden perusteella ja oireet häviskin n. viikossa.
mull on samalaiset oireet :x

 
tossuliini
niinpä, itselläni on ollut kilpirauhasen vajaatoiminta 1-vuotiaasta ja olen syönyt siitä lähtien thyroxinia ja kokeet olleet normaalit, mulla oli vauvana (äidin kertomaa) oireina hiusten lähtö, ihon harmaantuminen, vilu, painonnousu, väsymys.
 

Yhteistyössä