Kilpirauhasen vajaatoiminta, lihaskivut ja palelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen aina ollut kova palelemaan, mutta voiko sellainen ajoittainen, "ytimiin" asti menevä palelu liittyä kilpirauhaseen? Niin kova palelu, ettei enää vaatteet riitä vaan on pakko mennä kuumaan suihkuun että auttaa. Ja sitten jalkoihin on alkanut tulla sellaista kipua millaista oli lapsena, kun oli kasvukipuja. Osaako joku sanoa, että kuulostaako tutulta?
On muitakin oireita, jotka voisi liittyä mutta noita nyt tässä mietin..

Suosittelen että etsit netistä jalkapohjien akupiste kuvan ja hierot tai pyydät jotakin hieromaan sieltä. Minulla samoja vaivoja. :( Olen käynyt usein testeissä, mutta oireet voivat ilmetä vuosia ennen kuin "tauti" puhkeaa. Suosittelen että alat liikkumaan paljon ja syömään terveellisesti. Kilpirauhastesti osoittaa posit. usein, kun tauti on pahasti jo päällä. Hoida sitä ja ennanlta ehkäisi, ette tule. Säännölliset ateriat ja liikunta! :flower:

Palelu ainakin on vajaatoiminnan oire, lihaskivusta en tiedä. Minua paleli myös niin kovasti että koko ajan piti olla villasukat ja villatakki päällä, pitkähihaista ja -lahkeista nukkuessa. Yleensä olin sellainen ennemmin liian vähissä vaatteissa viihtyvä. Painonnousu, hiusten lähtö, väsymys oireita myös.