Kiva kun olette noin sankoin joukoin kommentoineet ja tsempanneet! Ei tunnu ihan niiiiin yksinäiseltä tämän asian kanssa.
Mistähän ihmeestä löytäisin tällaisen ei-numeroihin-tuijottelevan lääkärin?? Olisi kiva, jos niistä olisi olemassa lista, mistä selviäisi mitä koulukuntaa edustaisivat..
ettei tarvitsisi turhaan tuhlata molempien aikaa! Mutta ei ehkä ihan mahdollista tietenkään. Silti olisi kyllä hyvä, jos olisi jonkun kokemus jostain pätevästä, potilasta kuuntelevasta lääkäristä. Menisin sinne juoksujalkaa! Nyt tämä tuntuu niin tyhmältä käydä selittämässä ongelma lääkäriltä toiselle ja joka kerta lähteä tyhjin käsin pois.. Todellakin kävi mielessä tuokin "en suostu lähtemään ilman sitä reseptiä"-kommentti, mutta luulenpa että siellä on aika pian vartijat paikalla jos alkaa rettelöimään...
Sitten mietin myös noita "todistusaineita", mistä voisin löytää jonkin virallisen lähteen kilppariarvojen suosituksista lapsettomuushoidoissa.. Mutta pikainen googletus ei ainakaanvielä tuottanut tulosta. Jos jollain on jotain vinkkiä niin otan avosylin vastaan.
Niitä vasta-ainetuloksia tosiaan tällä hetkellä odotan. Vähän ristiriitaiset fiilikset, kun ei tiedä pitäisikö toivoa positiivista vai negatiivista tulosta.. Tälle lääkärille, joka näistä tuloksistakin soittaa, on vissiin turha asiasta sitten enää vääntää, jos tulos on normaali. Viimeksikin jankutin moneen kertaan, mutta ei. Melkein itkua vääntäen yritin selittää oireistani, mutta ei kiinnostanut.. Hoki vaan kuinka "tilanne ei kuitenkaan ole ihan toivoton" ja "ei tässä mitään hätää ole". Noinkohan sanoisi jos itse olisi kokenut neljä keskenmenoa ja vaikean raskautumisen..
Niin ja lääkkeitä ei kuulemma pidä koskaan syödä turhaan. No aijaa!! Olisihan se nyt pahempi jos pienen pienellä annostuksella saisin jotain sivuoireita kuin se etten vahingossakaan voi saada lasta syliin asti...
Nimenomaan, TSH 4 on hyvä, JOS ei ole oireita. Mutta kun oireita on. En vaan voi uskoa, että lääkärit voivat olla näin eri mieltä. Raivostuttaa, että minä olen sitten saanut kohdalleni juuri näitä huonoja. Eikä tämän kokoisessa kaupungissa vaihtoehtoisia lääkäreitä edes monia ole.
Ihan niin kuin lumettomalla, minullakin suurin osa illoista kuluu vain sohvalla maaten. Töistä tullessani olen niin väsynyt, että jos sen virheen teen että levähdän hetkeksi, en enää ylös pääse. Joskus saa kiskottua itsensä lenkille tai salille asti, mutta yleensä niissäkin loppuu voimat kesken.
Haluaisin niin luovuttaa vaan koko vauva-asian suhteen, olen niin väsynyt tähän
Yritän nyt kuitenkin jollain voimilla saada selvitettyä edes tämän kilpirauhasjutun. Voihan olla, ettei lapsettomuus edes liity siihen mitenkään, mutta eipähän sitten ainakaan jäisi vaivaamaan. Ensi viikkoa odotellen, sitten seuraavaa siirtoa miettimään...