Kilpailevat kummit??

  • Viestiketjun aloittaja oliko kummi
  • Ensimmäinen viesti
oliko kummi
Olen siskon pojan kummi ja hällä toinenkin kummi no joka kerta juhlien lähestyessä olen kysellyt lahjatoivetta mutta vanhemmat vastaa'toinen kummi lupasi sen jo ostaa'
ja aina näissä juhlissa on muistettu tätä toista kummia kuinka hän nyt osti juuri sitä mitä toivottiin jne.:(se siis kehutaan maasta taivaaseen samoin kuinka kallis se on mahollisesti ollut ja kuinka olikin tarpeeseen.No itse olen ostanut aina tavallaan kaksi lahjaa joka juhliin eli on ollut niin lelu kuin vaate ja karkkiakin siinä sivussa;)ja vaikka kuinka minun tuomani lahjat olisi merkkiä ja laatua (lego/esprit/benetton ym..) niin nämä toisen kummin tuomat Lotta&Lassi vaatteet on aina vaan 'parempia' ja kalliimpia.No ei sillä en minä rahalla kilpaile mutta kun koskaan ei koskaan ole minun tuomiani kehuttu vaikka mm.vaatekoko on oikea ja lelukin josta lapsi tykkää.Monesti olenkin kuullut kuinka heillä keittiössä puhutaan kuinka näitä toisen kummien tuomia lahjoja pitääkin kehua kun ovat niin 'kalliita' ja minulle just just sanotaan kiitosta:(vaikka on monin kerroin kalliimpi lahja ja tuolla parila molemmat töissä tosin kuin meillä.No nyt minua ei enään 7v syndeille kutsuttukkaan kun viimeksi vein niin hyvän ja kalliin lahjan että varmasti kaikki kehui (olikin ensimmäinen kerta kun minun tuomaani lahjaa kehuttiin mutta reilun 200e siinä menikin),no tosin tämä toinen kummi muistinkin että hällä on menoa kun minä annoin avata lahjani.Mitään en ole tietääkseni tehnyt miksi näin minua kohtelee,vanhemmat eivät mitään myönnä ja ovatkin hiljaa:(vaan nyt minun lahjat kelpaa joson enemmän kuin kalliita mutta en samaan aikaan niitä tuo 'itse täydellisyyden kanssa' juhlliin minua ei huolita
 

Yhteistyössä