Kilopino vko 15

  • Viestiketjun aloittaja Kilopino
  • Ensimmäinen viesti
Kilopino
Tänne kaikki uudet ja vanhat palstalla kävijät, pinoon vaan! Tuli sitten plussaa tai miinusta, niin tänne saa ripittäytyä tai parhaassa tapauksessa tuulettaa!! =)
 
Meikäläisellä tuo painontarkkailu kääntynyt vähän päälaelleen kun olen saanu kadotetut lihakset takasin... Nyt pitäis taas alkaa tippumaan!

No, onkos täällä enää ketään pinoilemassa vai onko kaikki jo luovuttaneet?!?
 
Shaina harmaana
Minä tuun kilopinoon ens viikolla.. tällä viikolla ei paljoa kannata, kun on paastoviikko takana ja -4,4kg kevyempi :) Ei oikein anna rehellistä kuvaa tilanteesta..
 
Ei täällä ainakaan luovuteta. Paino on samassa kuin edellisessä punnituksessa. Ruokavalio ja liikunta on säilynyt samanlaisena mutta jostain syystä ei vain pudonnut. Tietenkin se vähän ärsyttää mutta uutterasti aion jatkaa. Tavoitteena on mahtua kesällä mekkoon, jonka ostin ennen nyt vuoden ikäisen pojan raskautta.

Nyt lähden syömään kinkkukiusausta. Aurinkoista kevättä kaikille!
 
Ei luovuteta täälläkään!
Nyt masentaa kun eilen oli pojan 2 vee synttärit ja vieraat perui tulonsa viime hetkillä. Nyt kaapit täynnä makeaa ja mulla maha pullollaan. Onneksi tehtiin kuiten eilen laatikkoruokaa jota oli vielä täksikin päiväksi. Ei nyt aivan pelkkää voi- sokeri-vehnäjauho-kerma- linjaa vedetä mut ei se kaukanakaan ole! :/
En vain jotenkin osaa/pysty olemaan syömättä vaikkei mulla edes haluta enää mitään. Eilinen meni ihan hyvin; pala täytekakkua ja leipäjuustoa + pari irtaria. Tänään on menny jo sit senkin edestä.
Paino on pyöriny tossa 80kg molemmin puolen ja olen huomannu et yli 80kg painolla mulla menee hormonikierto sekaisin. Ja pituutta mulla on 161cm, eli tällanen hukkapätkä sais painaa bmi:n mukaan vain 65kg tai jotain. Jumppa ja kävelyt lasten kans säiden salliessa kuuluu mun ohjelmistoon ja ruokaan etsin koko ajan kevyempiä vinkkejä mm. tältä palstalta.
Täytyy vain ilmeisesti pukata noita piirakoita ym. kaikkien mukaan niin pääsen niistä eroon eivätkä kiusaa enää mua tuolla kaapissa! :p
Niinkuin ne muka huutais mulle et syö minut, syö minut! ;)
 
Täällä sitä ollaan! Mut kyllä ärsyttää kun mitään ei tapahdu, olen nyt päässy alle 60 kg ja sen jälkeen ei oo melkein kuukauteen tapahtunu mitään. Herkuteltua on tullu vähän viikonloppuisin, mut ei paljoo ja liikkunutkin oon kaks kertaa päivässä vaunujen kanssa lenkki, paitsi jos satta niinkuin tänään. Millä ihmeellä sais taas painon tippumaa, kun ei olis paljoo enää kun 4 kg :whistle: \|O . Auttakee immeiset!!

Mukavaa kevättä kaikille! :flower:
 
Shaina harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2005 klo 14:36 Mamma79 kirjoitti:
Täällä sitä ollaan! Mut kyllä ärsyttää kun mitään ei tapahdu, olen nyt päässy alle 60 kg ja sen jälkeen ei oo melkein kuukauteen tapahtunu mitään. Herkuteltua on tullu vähän viikonloppuisin, mut ei paljoo ja liikkunutkin oon kaks kertaa päivässä vaunujen kanssa lenkki, paitsi jos satta niinkuin tänään. Millä ihmeellä sais taas painon tippumaa, kun ei olis paljoo enää kun 4 kg :whistle: \|O . Auttakee immeiset!!

Mukavaa kevättä kaikille! :flower:
Sun kroppa varmaan kattoo, että se 60kg on kipuraja ja alkaa nyt vähän sinnittelemään. Meneehän siinä oma aikansa, että keho tottuu uuteen painoon. Kyllä se lähtee taas tippumaan. Mitä lähempänä tavoitetta on, sitä sitkeemmässä kilotkin on. Ihan siitä syystä, että oma kevyempi vartalo kuluttaa vähemmän kuin isompi :)

Mun kipuraja näyttää olevan toi 68kg. Ei millään tipu sen alle! No tietty paasto kuivas, mut katotaan vaan niin nousee taas tohon samaan :-/

 
Nyt hujahti kyllä vähän liikaa alaspäin viikossa, mutta sairastelulla lienee osuutta asiaan. Tänään vaaka näytti siis 80,5kg kun viime viikolla oli 82,8kg. Miinusta siis 2,4kg. Yhteensä nyt vuoden alusta 9,9kg. Varmaan ens viikolla näkyy tää tän viikon huima miinus plussana, mut eipä se kait mitään... :whistle:
 
:wave:
Voi että mä olen tyytyväinen itseeni. Aloitin viikko sitten Vartijoissa ja tänään oli vaakalla - 2.2 kg pudonnut!!! Vaikka tänään alkoi menkatkin ja olen turvoksissa kuin ilmapallo. Kyllä nyt on pakko tämän läskin lähteä tavalla tai toisella hitaasti mutta varmasti. :)
 
Annulia
Jeeeeeeeee! Täällä tuuletellaan pitkästä aikaa -1,6kg
Onpa ollut takkuista touhua, mutta nyt kun motivaatio löytyi, niin tämähän alkoi rullaamaan.
Nyt siis paino 78,2kg.
Mulla tuo 80kg ollut joku ihme magneetti, ei meinannut ensin tippua sen alle millään ja kun nytkähti alle 80kg meinaa koko ajan kohota kohti sitä... huhhuh.

Tsemppiä kaikille!! =)
 
kävin täällä jo aiemminkin tällä viikolla, mut pakko vielä kommentoida.
eli mullakin on toi 80kg ollut sellainen peikko tässä hommassa ettei mitään rajaa! Maanantaina kävin taas serkkutytön luona puntarilla ja se näytti 79,5kg. Pituuttahan mulla on siis vain 161cm. Päätin joskus et olen vain pituuskasvurajoitteinen, mut kyl on tuntunu jo pidemmän aikaa et jotain pitäis tehä tälle massalle. Vuosi sitten aloitin ja silloin tippu 97kilosta 85kiloon. mut nyt junnaa kun taas puolen vuoden tauon jälkeen aloitin rasvattomamman elämän. ei taida enää olla ihan niin helppoo.... :/ jotain muutakin pitäis lisätä tai vähentää....juuri söin lounaaksi 1dl rasvatonta banaanijugurttia+pellavasiemenrouhetta 1rkl+1rkl kuorittuja auringonkukansiemeniä. ja ihan hyväähän se oikeestaan oli, ainakin vei nälän pois. tai siirsi sitä hieman! ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2005 klo 11:00 SuSu79 kirjoitti:
Meikäläisellä tuo painontarkkailu kääntynyt vähän päälaelleen kun olen saanu kadotetut lihakset takasin... Nyt pitäis taas alkaa tippumaan!

No, onkos täällä enää ketään pinoilemassa vai onko kaikki jo luovuttaneet?!?

juu kyllä nyt pitää jonkun aikaa taas olla pinoilematta kun rv 21 ja rapiat...eli taas on painolla suunta ylöspäiän..no alotetaan innolla loppuvuodesta..

pitäkää pinopystyssä..
 
Hei !

Ilmoittaudun pinoilemaan. Tosin nettiyhteys on heikko, joten käyn satunnaisesti. Olen laskenut pisteitä, samoja, kuin neljä vuotta sitten pojan jälkeen, jolloin laihdutin 25 kg. Nyt olis sama homma meneillään kahden jälkeen. Tammikuun puolivälistä kiloja tippunut n. 13. Tavoite olisi 55-65 välillä, missä se hyvä olo sattuu olemaankaan. Tsemppiä teille kaikille. Kyllä se paino putoaa, pikkuhiljaa...
:D
 
Niin punnitsen perjantaisin eli tuun nyt aina loppuviikosta sittenkin kertomaan kuulumiset. Eli nyt oli lähteny pois se 800g :)
Eli-800g :wave: Yhteensä kuukaudessa lähteny n. 1kg800g.
Tosi fiksusti oon syöny jo 4 viikkoa ja jatkuu...puolet lautasesta salaattia, puolet ruokaa. Paljon vettä ja vain perjantaisin herkkuja.
Aamuisin lenkki(reipasta vauhtia vaunoja työntäen ENNEN aamupalaa). Huipusti on menny ja menee. Aloin lenkit viikko sitten.
En oo koskaan näin onnistunu! Olo ihan uskomaton ja vanhat vaatteet alkaa mahtuun paremmin päälle. Tsemppi ja halua lenkkeillä ja syyä fiksusti on ennenkuulumaton!
Ollaan miehen kanssa tässä yhdessä ja kummallakin sama juttu! :) :flower: :) :) :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2005 klo 10:06 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Niin punnitsen perjantaisin eli tuun nyt aina loppuviikosta sittenkin kertomaan kuulumiset. Eli nyt oli lähteny pois se 800g :)
Eli-800g :wave: Yhteensä kuukaudessa lähteny n. 1kg800g.
Tosi fiksusti oon syöny jo 4 viikkoa ja jatkuu...puolet lautasesta salaattia, puolet ruokaa. Paljon vettä ja vain perjantaisin herkkuja.
Aamuisin lenkki(reipasta vauhtia vaunoja työntäen ENNEN aamupalaa). Huipusti on menny ja menee. Aloin lenkit viikko sitten.
En oo koskaan näin onnistunu! Olo ihan uskomaton ja vanhat vaatteet alkaa mahtuun paremmin päälle. Tsemppi ja halua lenkkeillä ja syyä fiksusti on ennenkuulumaton!
Ollaan miehen kanssa tässä yhdessä ja kummallakin sama juttu! :) :flower: :) :) :)
Hienosti menee ja tsemppiä vaan. ;) :flower:
 

Yhteistyössä