KILOPINO vk8

Heipä hei!!!!

Nytpä tämä tyttö sai itseään niskasta kiinni ja pudotti huimat 1,7kg!!!!!!

Paino pääs nousemaan muutaman viikon aikana ton 700g mutta nyt sitten kuin palkkioks lähti korkojen kanssa :D

Tästä on hyvä jatkaa, paino nyt 62 ja seuraava tavoite on 60. Ja uusille tiedoksi että heinäkuussa lähdin liikkeelle 80 kilon kanssa...

Nyt kyllä likat hurja tsemppi päälle että päästän ohuempana nauttimaan äitienpäivä lahjoista; jotka toivottavasti ovat pikkuruisia alusvaatteita :kieh:


Muokkaus: Katoimpa just että laski painoindeksi 29->28

 
tilda laiskana
Moi!

Mulla on mennyt viikonloppu ihan surkeasti!!! Mun vanhemmat olivat vieraisilla ja ruokaa syötiin (voihin tehtyä, tietenkin!!!) ja juhlittiin eilen kuopuksen synttäreitä ym ym... eilen kävin vaakalla ja se näytti 900 g vähemmän kuin tänään :ashamed: mut tänään se ei enää niin hyvin näyttänytkään, eli pudotusta viime viikosta -700g. Hienostihan tuo oli pudonnut joka tapauksessa, mutta eilen tosiaan oli mittarissa sellaiset lukemat, että hymyilytti tosi paljon!!!

Mahtavasti sulla on Susu tippunut paino, onnea siitä!!! :flower:
Tuo sun onnistuminen antaa uskoa itsellekin jatkaa eteenpäin. Tänään palataan takaisin pisteille ja tiukasti! Ensi viikolla aloitan sitten työtkin, joten se varmasti myös omalta osaltaan helpottaa tätä laihdutus-projektia!

Tsemppiä muillekin kovasti!!!

Tilda (87,3kg/95) (paino nyt/paino laihdutuksen alussa)
 
Ma-rie
Päätin olla punnitsematta itseäni pariin viikkoon. Kun yhden juhlaviikonlopun takia painonlasku pysähtyi ja lähti nousuun. Ostan tässä loppukuusta uuden vaa'an jolla otan uuden painontarkkailu-startin. Ja siihen asti kaidalla polulla tietty, ei herkkuja, muttei älytöntä pisteiden laskemistakaan.

Niin, ja kuntoilun otan tähän nyt sitten tueksi, hitsiläinen kun ei aika meinaa oikein riittää joka asiaan. Mutta jos vajaan tunnin lenkin edes saisi joka päivä käytyä niin olisin tosi ylpee.

Tsemppiä kaikille!!! ;)
 
Magge harmaana
Mäkin taidan alkaa kirjuuttelee tänne=) Tänään kävin vaakalla ja miinusta 1,1 viime viikosta...käyn siis ihan ryhmässä ilman sitä tukea en selviäis =) Pudotin ennen joulus suurimman osan mut joulun yms yms lomien aikaan sain hieman massaani takaisin ja sen tiputtamisessa meinannut motivaatio olla hukassa...nyt taas ollaan oikeilla raiteilla ja kohti tavoitetta hitaasti mutta varmasti menossa... Paino 70/97.9/108.7 tuleva/nykyinen/entinen=))
 
Rompanäiti
MULLA ON SYÖNTIKAUSI PÄÄLLÄ. KUUKAUTISET ALKAMASSA. MUTTA EI HÄTÄÄ OLEN PYRKINYT LIIKKUMAAN SEN EDESTÄ. PAINO PUTOAA KOKOAJAN JOKSEENKIIN HITAASTI, VÄLILLÄ OLISI MUKAVA, KUN PUTOAISI NOPEAMPAA. NYT PAINO 64.4 ELI 70 KILOSTA LÄHDETTIIN LIIKKEELLE.
 
Hei kaikille!

Sivusta olen seuraillut muiden saavutuksia, mutta taidanpa minäkin alkaa kirjoittelemaan tänne. :) Itekseni olen painoa pudotellut tuolta joulukuun lopusta saakka. Sitä on kadonnut nyt kuusi kiloa. Paino tällä hetkellä 68 ja pituutta löytyy 167 cm. Eli aika hyvällä mallilla alkaa olemaan, mutta tavoite olis tuo 60 kg.
 
TÖKKII, TÖKKII!! Koko viikon ollu paino samassa ja ei oo paljoo huvittanu liikkuakkaa. Tuntuu et koko ajan vaan väsyttää eikä saa mitää aikaseks, viikonloppukin meni laiskotellessa ja perjantaina sorruin suklaaseen ja sipsin jämiin mitä kaapista löyty, jotenkin oli vaan sellanen päivä et pakko saada jotain hyvää!! No, tänää sit oon käyny vessassa kolme kertaa isommalla asialla ja nyt näyttää jo vähän valoa tunnelin päässä ton painon suhteen, jospa se siitä, toissa viikonloppuna kun tuli mässättyä oikein urakalla niin sen jälkee ei oo paino tippunu. Painoni on nyt 60,2 kg ja tavoite olis ainaki 55 kg, enemmänkin saa lähtee jos on lähteäkseen =) . Väsymykseen oon syöny rautatabletteja ja vitamineja, mut tuntuu ettei mikään auta, tosin välil kyl toi poju hyppyyttää äiskää yöllä, kun tuttia kaipailee. Päivisin kyl nukun päikkärit pojun kanssa.

Mutta yritys jatkuu kuitenkin kaikesta huolimatta, koittakaa tekin jaksaa vaikkei aina menisikään ihan putkeen laihdutus, kyllä se siitä suttaantuu kun vaan jaksaa yrittää!! =) :wave:
 
kuten myös sussu niin minäkin voin tuulettaa nyt jälleen ja lujaa
edellisviikko meni todella loistavasti ja viime viikko meinasi mennä penkin allle ja lujaa mutta mutta.....

tiukan rutistuksen tuloksena - 1,1 kg :D
:ashamed: hieman pääsi jo morkkis nostelee kupoliaan mut onneksi on noi laihis ystävät joilta saa vertais tukea ja kuulee et joskus menee huonomminkin......

eli uusille oon ikuisuus laihuttaja.... siis syksyllä alottelin tänne kirjottaa mut motivaatio hukassa kuten vielä alkuvuodenkin.... nyt kaks viikkoo tiiviimpää laihista takana ja tippunu 2.3 kg oon ko puulla päähän lyöty.....

eli alku 82.4, tavoite 75, nyt 79,1

tosin jos enenmän on lähteekseen ni saa..... eli sittekki viel ylipainoa....
 
Elkää hermostuko vaikka se paino jää jumittaa tai laskee hitaasti!

TINNI; Eiks oo kiva tunne jo kun on seiska alkunumerona???? :flower:

Mulla kans on aina et kilo lähtee ja melkein kuukauden jumittaa sitten siinä.. Joulun jälkeen en oo saanu kun 3kg pois..
 
Heippa kaikille!
Vaaka edelleen roskissa rikki.... :ashamed: HUonosti on menny nyt pari viikkoo mut sen verran ehdin lasten neuvolakäynnillä punnita ettei lisääkään ole tullu. Onneksi.
Harmillinen takaisku kun vihdoin olen saanu kipinän käydä lenkillä niin lapset sairastaa kuumetta ja yskää ym. epämiellyttävää.
Mukavaa lukea muiden kirjoitukset kun on ollut motivaatio niiiiin nollilla niin nyt sain taas uutta intoa. Olen kyllä aina ollu muutenki tällainen maanantailaihduttaja. Aina maanantaisin aloitan uudelleen ja sama seuraavalla viikolla ja sitä seuraavalla.....
Ajattelin palkita itseni uudella digivaa'alla sitten kun mies sanoo huomaavansa minussa eron. Kunhan edes joskus olisi kotona....Tsemppiä kaikille ja potkut persauksiin! :flower:
Tänäänkin on niin kaunis ilma että jos hiihtäisin niin lähtisin hiihtämään :D
 
-Annuli-
Tällä viikolla jäi luultavasti punnitukset väliin, on niin kiireistä tämä lomalaisten elämä.. Mutta yritän ainakin pitää pisteet kurissa ja ensi viikolla varmaankin ihan huikeat miinukset, tietty :saint:
Tsemppiä teille, hienoja lukemia eräillä!
 

Yhteistyössä