KILOPINO vk3

Mitnkäs se viikko meni?
Mulla meni tosiaan vaihtelevalla menestyksellä! Alkuviikko oli tosi helppo, tuli lenkkeiltyä ja kaikkea, mut sitten torsataina iski syöppö!
kolme päivää oli vaan tajuton nälkä.. Ei siiä sitten kerenny pisteitäkään laskee kun piti vaan syödä. Eilen se sitten helpotti ja pisteet riitti taas mutta tulos ainoastaan -200g Eli 63,8
 
triinu
tässä vaaka näytti aamulla 78,4 kg eli +200g viimeviikkoon :ashamed: viime viikko oli kyllä aikamoinen: kaksi ruokailua ravintolassa + burritos-ilta lauantaina.... että pitäsi olla kait aika tyytyväinen, että ei se paino enemmän noussut :LOL: niin ja kaiken lisäksi alkoivat kuukautiset ja mulla ainakin se näkyy vaa`ssa aikaoimoisena plussana :eek: mutta vähän kunnia itsellekin: karkkilakko on kuukautisistä huolimatta pitänyt =) (ja meikä ei yleensä kk aikaan muuta syö kun fazerin sinistä :p

taas uusi viikko käynttin ja tsemppia kaikille!
 
WeW
Hei hei. Viime vikkolla yksi naistenilta, jossa syötiin erilaisia kakkuja ja herkkua :/ Eilen ravintolasta haettua pitsaa, joten hankala laskea oikeita pisteitä. :/ SELI SELI!
Mutta eilisillan kruunasi yli1h hikinen sauvakävely lenkki tuolla tunturimaastossa. Että siihen nähden tyytyväinen minä -900g. Vaaka näytti siis 83.9kg :D
 
WeW
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 08:06 WeW kirjoitti:
Hei hei. Viime vikkolla yksi naistenilta, jossa syötiin erilaisia kakkuja ja herkkua :/ Eilen ravintolasta haettua pitsaa, joten hankala laskea oikeita pisteitä. :/ SELI SELI!
Mutta eilisillan kruunasi yli1h hikinen sauvakävely lenkki tuolla tunturimaastossa. Että siihen nähden tyytyväinen minä -1000g=1kg. Vaaka näytti siis 83.9kg :D
 
WeW
SORRY viesti kahteen kertaan, mutta huomasin että tuli laskuvirhe tuossa ekassa viestissä. Tai oikeestaan muistelin väärin--- :ashamed: No korjaus tuli parempaan suuntaan =)

Muokkasin tekstiä, niin en ymmärrä miks se teki kokonaan uuden viestin siitä.
 
Nolottaa :ashamed: Lauantaihin asti meni hyvin pisteitä laskien, sitten repes. Söin suklaata ja pitsaa ym. ja pahinta, en laskenut pisteitä, mikä ny näkyy vaakalla.Ny paino siis 89,1 viikko sitte 88,1 Kaiken huipuks tiistaina alko menkat mikä osaltaan voi vaikuttaa painoon.
 
siirihiiri
Nyt voin hyppiä hyvillä mielin pinoon =) Vihdoinki mullaki lähteny paino laskuun =) Eli -1kg.. pisteillä tietty :) Mutta paino kuiten sama ku alottaessas, ku tuli varkain 2kg "lopetuskiloja" :/ Mutta nyt kun paino lähti laskuun niin mieliki koheni ja innolla jatkan urakkaa.. ja pudotettavaa edelleen se 5kg :) Että on hyvä mieli nyt :D Tsemppiä kaikille :wave:
 
Viime viikkoon pudotusta 1000g!! :) alkanut kyllä huolettaa kun paino menee päivän mittaan ihan miten sattuu,saattaa heittää ihan kilollakin...millonhan se olis niinku "luotettavinta" punnita?? mä en oikeen enää luota koko puntariin! Nyt on kyllä hirveä flunssa päällä et paino voi siks olla alaalla vaikka söin kyllä eilen aikas ison hampurilaisen..mut siel oli ananasrengas välissä! ;) paino tänään siis 84.3kg
 
Menkkoja täälläkin!!!! Silloin iskee aina "aivansama-virus", mikään ei kiinnosta ja entä sitten vaikka syönki herkkuja iteppä mä kiloni kannan, että tämmöstä täällä nyt \|O . Onneksi miinusta on tullu -100g, eikä ole menny plussalle. Tuo 65 tuntuu olevan mulla sellanen psykologinen raja, en ole vuosiin painanu sen alle ja tuntuu etten sen alle voi painoa saadakkaan. Millä konstin sais uskoa lisää, meinaa nimittäin alkaa loppua usko tähän hommaan :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 09:52 äiskä77 kirjoitti:
Viime viikkoon pudotusta 1000g!! :) alkanut kyllä huolettaa kun paino menee päivän mittaan ihan miten sattuu,saattaa heittää ihan kilollakin...millonhan se olis niinku "luotettavinta" punnita?? mä en oikeen enää luota koko puntariin! Nyt on kyllä hirveä flunssa päällä et paino voi siks olla alaalla vaikka söin kyllä eilen aikas ison hampurilaisen..mut siel oli ananasrengas välissä! ;) paino tänään siis 84.3kg
Punnitse aina aamulla, heti aamupisun jälkeen
 
otetaanpas uusiksi ku tuli kuopus ja painoi enteriä.. kai äidin oli aika jo lopettaa ;)

Eli kuukautisten aikaa mullakin aina tuppaa tuota nestettä kertymään elimistöön ja syömisen himo on valtava. Mutta siinä mielessä olen tyytyv,
äinen, että pisteillä pysyin koko ajan eli en kuitenkaan livennyt kauheasti. Lisäksi oli ensimmäinen viikonloppu koulussa ja siellä on vaikea kaihtaa herkkuja. Niinpä tein päätöksen etten käy kahviossa ollenkaan (en juo kahvia), joten ei tullut kauheita haluja ostaa herkkuja. Mutta miinuksilla joka tapauksessa ollaan, joten suunta on oikea :whistle:

tilda (nyt rekisteröitynä ;) )
 
Ma-rie
DODII, ensimmäistä päivää nyt laihkarilla. Puntari näytti aamulla 79 kiloo, IIIKS! Tavoitepaino olisi 65 juhannukseen mennessä. Eli miinus 14kg. Painareitten pistevihkoset lainassa ja niitä tulisi noudattaa. =)

 
Mie täällä taas. En muista yhtään laitoinko viime viikolla tuloksia mut pari viikkoo sitte taisin ilmoittaa painokseni 81,5kg. Tänä aamuna paino oli 80,5kg. Ja edelleen heilurivaaka käytössä :(

Vaatteet kyllä tuntuu löysemmiltä mut vaaka näyttää ihan eriä miltä tuntuu, vaikka käydään koko perheen voimin melkeestä joka päivä reippaita lenkkejä (n. 1h) ja ulkoilua tulee muutenki harrastettua. MIssä vika?! Motivaatio on kuitenki kesässä ja uusissa vaatteissa; ei lannistuta! :D

Lapin Kansassa oli tänä aamuna juttu tutkimuksesta, jossa unen määrä oli sidoksissa lihavuuteen/laihuuteen.Eli nukkumaan vaan aikaista enempi niin sekin kai auttaa! Tsemppiä kaikille! :wave:
 
piiukka
Paino on pudonnut vuoden alusta 3 ja puoli kiloa. Nyt painoa siis 66,5. Vielä on matkaa 60 kiloon, mutta niin helppoa tää on nyt ollut joten uskon tavoitteen toukokuuhun mennessä täyttyvän. Makeaa en syö ja ruokaakin menee vain pieniä annoksia säännöllisesti! Ja joka päivä hiihtoa! =)
 
tiritomba
Mä olen nyt tasan viikon laskenut sitkeästi pointseja ja viikon miinussaldo on -1,4kg. Viime maanantaina vaaka näytti 85,9 ja tänään siis 84,5. BMI aloittaessa 30,4 (merkittävä ylipaino) ja nyt 29,9 eli juuri ja juuri pääsin lievän ylipainon kategoriaan!! Nälkä ei ole tippaakaan ja ainakin vielä herkut on saanu olla rauhassa... Tavoite aluksi päästä 7:llä alkaviin lukemiin ja siittä sitten pikkuhiljaa kohti 6:lla alkavaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 09:52 äiskä77 kirjoitti:
Viime viikkoon pudotusta 1000g!! :) alkanut kyllä huolettaa kun paino menee päivän mittaan ihan miten sattuu,saattaa heittää ihan kilollakin...millonhan se olis niinku "luotettavinta" punnita?? mä en oikeen enää luota koko puntariin! Nyt on kyllä hirveä flunssa päällä et paino voi siks olla alaalla vaikka söin kyllä eilen aikas ison hampurilaisen..mut siel oli ananasrengas välissä! ;) paino tänään siis 84.3kg
Joo aamulla pitää punnita koska aina merkkaa mitä sulla on päällä ja kuinka paljon olet syöny/ juonu..
Mulla paino kyllä heittää joskus 4kg viikossa että silleen... Sit se yhtenä päivänä viikossa tipahtaa taas normaali lukemiin.
 
Viikko meni kohtuullisesti, mut ei tietenkään mitään viimeviikon -2,4kg verrattuna! Eli paino nyt 87,2 kg ja miinusta viime maanataista 800g. Eli yhteensä se 3,2kg kahdessa viikossa. En oo pisteitä laksenut, mut yrittänyt olla vähemmällä syömisellä. Karkkia ei oo tullu syötyy puoleentoista viikkoon yhtään. Jaa söinhän yhden askin sokeritonta mynthonia, kun kurkku oli vähän karhea. Mulle siis upee saavutus. Pariin pipariin ja yhteen jäätelöön olen yllä sortunut, mutta tosi vähän normaaliin verrattuna. Nyt olis kyllä aika alkaa pisteille. Ettei vaan tuuditttaudu tähän, et kyllä se laskee ilman pisteitäkin...

Viime viikollakohan se oli kun pisti silmääni, että tosi monet ovat saaneet viikossa yli kilon miinuksia, mikä on tietty tosi hienoo. Mut sit jotkut muka vähäh häpeillen ilmoittivat esim. puolen kilon pudotuksesta. Jokainen gramma alaspäin on valtavan hieno juttu ja kokeneena laihduttajana tiedän, että niitä nolla ja plussa viikkojakin tulee!!! Mut niistä selviää vain palaamalla ruotuun nopeasti!!! Ja jos ajattelee tuota pulotakiloa, sehän on yksi voipaketillinen rasvaa!!!
Tsemmppiä viikkoon kaikille!!!
Mä yritän pysyä karkittomalla linjalla, kun mies yrittää lopettaa tupakoinnin. Tuskin karkista ihan kokonaan luovun, mutta reilu leikkaus normaaliin määrään olis suotavaa!!!
 
-jansku-
Tervehdys kaikille !!!
kaksi viikkoa itsenäistä laihduttamista ilman mitään pv:n ohjelmaa tai muutakaan sellasta ja painoa nyt tippunut 1.5 kg.
Joten tästähän tämä toivottavasti nyt lähtee menemään..
viime viikolla -500g, edellisellä viikolla -1000g :wave:
 
Heippatirallaa! Minäkin laihduttelen ihan oman kaavan mukaan, eli ei oo pistelasku systeemiä. Pudotusta on tullu menneellä viikolla n. 300 g :p , no parempi sekin kun ei yhtään. Olen kyllä ollut tosi väsynyt koko viikon ja vieläkin, pitäs varmaan alkaa napsia vaikka rautatabletteja tai jotain. Karkkilakko on pitänyt, lauantaina tein kasvistikkuja ja kevytdipin ja jälkkäriks hedelmäsalaattia, hyvää oli! Liikuntaa tuli harrastettua jonkin verran (mut ei tarpeeks), vatsoja tein kolmena päivänä. Eiköhän se siitä, kun sais ton väsymyksen pois ja kelit vähän paranis ni hyvä olis, tsemppiä kaikille =) !!!
 
eija1v

Viime viikosta paino laskenut 1,4 kiloo, eli tosi hyvin vaikka lauantaina mässäsin pizzaa oikein olan takaa. Yhteensä paino puonnu 1.1 alkaen melkein 4 kiloo...jos muistan oikein noi lähtö arvot :D :D :D

Ylipainoo on kyllä mistä lähteekkin :attn: :attn: :attn:
 
ikuinen laihduttaja
hidasta on painon putoaminen olen tottunut et alussa menee nopeasti mut nyt ei näköjään. Oiskohan tämä sitä pysyvää painopudotusta vihdoinkin niin olen ainakin päättänyt eli kun 2 viikkoa aiemmin aloitin oli vaaán lukemat 111 kg ja nyt aamulla 108,8 eli tuosta taitaa tulla 2 viikolle -2,2 kg. eli tämä viikko -800 grammaa.
 

Yhteistyössä