kilopino vk 14

Taas on viikko takana ja on aika ilmoittaa tulos. Plussatuloksen jälkeen olo oli masentunut, mutta viime viikko sujui mahtavasti. Tuloksena -900g. Nyt kokonaispudotus on 9kg. Matkaa on edessä vielä hurjasti mutta päättäväisesti teen sen mitä olen ajatellut.
 
Liityn taas joukkoonne!!! :wave: Viimeksi pinossa kai syksyllä ja lässähti :ashamed:
Muutin ruokavalioni kunnolla erittäin terveelliseksi, kevyeksi ja monipuoliseksi. Herkkupäivät on pe-la. Ei ole ylim liikuntaa(päänsärky ja rytmihäiriöt estää :( ).
Ekana viikkona ei lähteny mitään, mutta toisena jopa 1kg800g!!! Melki 2kg!
Alussa oli siis 172cm ja 81.3kg ja nyt paino 79.5kg :) :flower: :)

 
Täällä junnataan paikoillaan painon kanssa! Mutta on se ihanaa kun kevät tulee ja ulkoiltuakin tulee enemmän. Joka päivä käyn kaks kertaa kävelyllä vaunujen kanssa, mut ei vaan nyt toi paino tipu jostain kumman syystä. Herkkujakaan en oo syöny ja hyvin vähän muutenkin, tarkoitus kun olisi syödä vähemmän kun kulutan. No, ehkä se tästä vielä iloksi muuttuu =) .

Tsemppiä kaikille ja ihanaa kevättä!!! :flower: :hug:
 
Annulia
Ikävä kyllä en päässyt vaakaan tänään, sillä miinusta olisi vihdoinkin! No ensi viikolla tulen tänne hehkuttamaan oikein olan takaa B)

Kylläpä se kesti tosi kauan, että taas löysi intoa tähän tahkoamiseen.. mutta tästä se taas lähtee, sen tietää tästä kutinasta pään sisällä =)

Tsemppiä kaikille :hug:

Annuli
 
Heips!
Yhtään ei ole paino tippunut kun tuli maaliskuussa sairasteltua kaikki mahdolliset ja mahdottomat ja muu perhe sairasti kans. Nooh, nyt on kuitenki taas toista viikkoa jumppa taas luonnistunu (2krt/vko) ja kuntopyörää olen veivannut pari kertaa viikos milloin milläkin tuloksella.... :/
Ruoka ei vielä kuulu valio luokkaan mut sinne päin kuiten ja toivottavasti taas joskus pääsen ruotuun.
Mut kaikista paras motivaattori on ollu kyl nyt viime aikoina se kun muutkin huomaa minun jotain tehneen! Ja hyvät naurut on saatu kun veikkailevat minun puottaneen painosta jopa kymmentä kiloa. Vaikka karu totuus onkin vasta parin kilon pudotuksen paikkeilla. Hih! Näköjään tuo liikkuminen kannattaakin vaikka toisinaan sen tehoa epäilenki.

Aurinkoisia päiviä odotellessa! terv: Vilipi
 

Yhteistyössä