KILOPINO NRO 4!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja nikittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttaja nikittä

Vieras
Huomenta!Ja :headwall: :headwall: Mulla tulos ihan plusmiinusnolla :headwall: Oma vikani tosin,,,,eipähän viime viikolla ollut toi lenkkikuume yllä ja viikonloppuna tuli syötyy ku pieni sika...NYT mun on PAKKO saada into uudestaan ylle!Auttakaa mua :'(
Miten muiden viikko meni?

moikka vain kanssasisaret!!mulla lähtöpaino oli 75 kiloa ja nyt näytti vaaka 72 kiloa eli kilo per viikko on lähtenyt!hyvä,hyvä, aikataulussa olen!! :wave:
paljon tsemppiä muillekin,muistakaa ensikesää ja bikinisäätä kun alkaa laihdutus tympimään!me mimmit ollaan kuulkaas timmissä ens kesään mennessä,eiks je!?! :laugh:

Nyt on kyllä niin takkuisesti lähtenyt käyntiin tämä mun laihis, enhän minä mitään rajua laihista voikkaan vetää kun vauveli on vasta 3kk ja täysin rinnalla. Mutta saisi se silti vähän edes tippua oli nimittäin tullut vaan lisää painoa vaaka näytti tasan 75kg. Pitää varmaan ottaa pisteily käyttöön kun vaan taas innostuisi, se on ennenkin tehonnut. Liikuntaa olen ihan kohtuudela harrastanut, mutta kun ne makeat vetää puoleensa niin eihän se paino pääsee tippumaan. Antakaapa lisäpotkua tähän touhuun :whistle:

hei mää hyppään tähän vaikka tänään vasta alotan. Mutta siis aamulla vaaka näytti 67.9kg ja 5kg on tarkotus saada pois. Painonvartijoiden ohjeilla olen vaikka en käy sielä punnituksella. Aikasemmin on onnistunu hyvin ja nytteki on tarkotus pudottaa edellisen raskauden jämät ennen uutta raskautta. =)

Hehkutin eilen illalla jo tuonne vanhaan pinoon, mutta nyt siis tähän. Lähtöpaino 69,9kg ja eilen uskaltauduin vaakaan, vaikka herkuttelin juuri ennen punnitusta kakkukahvilla. 67,5kg!!!! JEE JEE!! :D Lenkille en ole jaksanut kun töissä niin kiirusta ja hieman murheita mietittävänä.. Jospa se jatkuu tästä yhtä hyvänä!! Niin ja kolme viikkoa takana "laihdutusta"..

+700g
Voi minua. Mulla meni polvi ja en päässyt sängystä viikkoon liikkumaan kuin vessaan ja keittiöön.. Joten eipä siinä paljon kuluttanut, vaikka söin erittäin terveellisesti.
Paino siis 66,7kg.

Heipä hei! Minä hyppään mukaan nyt :wave: Tammikuun alussa jo aloittelin, sitten tuli parin viikon totaalinen romahdus ja nyt taas reilu viikko menty tiukasti kaloreita laskien. Pudotus kuukauden aikana -3kg :D Tänään herkkupäivä ja vähän kyllä hirvittää :ashamed:

Yhteistyössä