kiloklubista ja aktiivisuudesta, osaisiko joku auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nnn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nnn"

Vieras
Mulla on tän viikon aktiivisuus kiloklubin mukaan niin suuri, että mun ideaali kalorimäärä olisi 2600. Eikös tuo ole nyt aika paljon. Olen yrittänyt pitää kaloreita alle 1900, mutta välillä on vaan kauhea nälkä. voinko turvallisesti luottaa tuohon kiloklubin antamaan kalorimäärään ja syödä reilummin?

Ymmärsikö kukaan? Osaisiko joku auttaa?

Niin ja siis tän viikon liikunta on steppitunti maanantaina, spinning ja pump tiistaina, spinning 60 min keskiviikkona, steppi 45 perjantaina, 36 reikää golfia kävellen lauantaina ja 18 reikää kävellen sunnuntaina + syvävenyttely kolme kertaa viikossa.

Voi luottaa, tai mä luotin ja muutama vuosi sitten tiputin 30kg just kiloklubin ohjeilla. Tuntuu paljolta se syömämäärä toisinaan, mutta ainakin minä sain tuloksia. JA pysyvän elämänhallinnan... =) Käytän edelleen.

Kannattanee kääntyä Kiloklubin omien keskusteluiden puoleen. Siellä tuosta on keskusteltu paljonkin.

Muutama kysymys: minkä aktiivisuustason olet valinnut? oletko merkannut liikunnat erikseen? Eli etkai vain ole valinnut korkeaa aktivisuustasoa JA merkannut liikuntoja eriskeen (tällöin kalorit tulevat kahteen kertaan)? Oletko arvioinut liikunnan rasittavuuden itse vai käyttänyt sykemittaria?

Mutta itse ainakin siis laihduin kiloklubin suosittelemilla määrillä 10 kg. Jos olet kirjannut aktiivisuutesi, syömisesi ja liikkumisesi oikein, niin luottaisin kyllä kiloklubin antamiin määriin.

Yhteistyössä