Kiloklubin ilmainen ruokapäiväkirja ja ruuan määrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen viikon pitänyt siellä ruokapäiväkirjaa, ja oikeasti, onko se muka oikeassa, se ehdottaa minulle n 2000 kaloria päivässä, ja siihenhän pitää mättää ihan mahdottoman paljon ruokaa ??? voiko se olla oikeassa .?

Mitkä sulla on mitat? Mulla on 157/86 ja saan syödä 1600kcal/pv. Tuntuu kyllä itseltäkin, että aika paljon saa vetää, kun nälkäkään ei ole yllättänyt... :)

No sitten kuulostaa ihan hyvältä. Tuossahan pyritään siihen 500g-1kg viikkovauhtiin, joten ei kovin suurta kalorivajetta tarvitse viikossa tulla tuohon määrään. Itse aloitin tällä viikolla ja viiden päivän jälkeen painoa on lähtenyt jo 2,5kg! Joo, nestettähän tuo tietty on, mutta hyvä mieli tulee. Kovin matalilla kaloreilla olen joskus laihduttanut, mutta kun paino tippui nopeasti nälkäkuurilla, niin en oppinut syömään normaalisti ja sain kilot korkoineen nopeasti takaisin. Jospä tällainen hitaampi rytmi auttais painon myös pitämään poissa. Siellä on vertaisryhmissä Huhtikuussa aloittavat, tule turisemaan sinne jos haluat vähän vertaistukea koitokseen! :)

Yhteistyössä