V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja t:mutta kalorimäärät on tavattoman korkeat verrattuna esim Painonvartijoihin,,
johtuneeko siitä että esim salaatit tomaatit kurkut kahvi on PVssä "ilmaisia" mutta Kiloklubissa kaikista tulee merkintä,,
Joka tapauksessa mulla ei tuolla tippunut yhtään, nyt lasken pv pisteitä ja jo tapahtuu!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja t:mutta kalorimäärät on tavattoman korkeat verrattuna esim Painonvartijoihin,,
johtuneeko siitä että esim salaatit tomaatit kurkut kahvi on PVssä "ilmaisia" mutta Kiloklubissa kaikista tulee merkintä,,
Joka tapauksessa mulla ei tuolla tippunut yhtään, nyt lasken pv pisteitä ja jo tapahtuu!
Kalorimäärät tosiaan ovat melko korkeat ja siksi minä en ole täysiä kaloreita joka päivälle tavoitellutkaan. Ruokaa on silti tullut syötyä mahan täydeltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei putoa minullakaan paino kiloklubin ohjeilla. Suosittelee mulle yhden aterian verran liikaa kaloreita. Käytän ohjelmaa silti =) syön vaan paljon vähemmän mitä ohjelma suosittelee. Kannataa testata muutama viikko.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka paljon te yleensä päivisin syötte,minulle tuo ohjelma näyttää 1700 kcal,minusta se on aika paljon?
Alkuperäinen kirjoittaja t:mutta kalorimäärät on tavattoman korkeat verrattuna esim Painonvartijoihin,,
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tökkiikö teillä Kiloklubin sivut? Itse pääsen kyllä kirjautumaan, mutta sivujen laataaminen kestää tosi kauan, eikä ne toimi kunnolla.