Kiloklubi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
et sää sitoudu mihinkään kenellekään muulle ku itelles. Se on siis täysin ilmainen palvelu. Siellä merkataan syömiset ruokapäiväkirjaan ja sit voi merkata liikunnan ja oman edistymisen. Se on vähän ninku laihduttajan päiväkirja. Ja siinä siis näkee sitten onko syönyt tarpeeksi vihanneksia , hyviä rasvoja yms. Se laskee aina ruoka-aineista ne tarvittavat.

mutta kalorimäärät on tavattoman korkeat verrattuna esim Painonvartijoihin,,
johtuneeko siitä että esim salaatit tomaatit kurkut kahvi on PVssä "ilmaisia" mutta Kiloklubissa kaikista tulee merkintä,,
Joka tapauksessa mulla ei tuolla tippunut yhtään, nyt lasken pv pisteitä ja jo tapahtuu!

Minä liityin juuri pari päivää sitten :) Sinne merkataan syömiset ja liikkumiset ja näkee onko syönyt sopivasti ja liikkunut riittävästi :) Niin ja painonlaskua voi seurata myös.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
johtuneeko siitä että esim salaatit tomaatit kurkut kahvi on PVssä "ilmaisia" mutta Kiloklubissa kaikista tulee merkintä,,
Joka tapauksessa mulla ei tuolla tippunut yhtään, nyt lasken pv pisteitä ja jo tapahtuu!

Kalorimäärät tosiaan ovat melko korkeat ja siksi minä en ole täysiä kaloreita joka päivälle tavoitellutkaan. Ruokaa on silti tullut syötyä mahan täydeltä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kalorimäärät tosiaan ovat melko korkeat ja siksi minä en ole täysiä kaloreita joka päivälle tavoitellutkaan. Ruokaa on silti tullut syötyä mahan täydeltä :)

Niin, ja Painonvartijoissahan on se "vika", että heti kun lopettaa pisteiden laskemisen, niin usein paino alkaa taas nousta.

Ei putoa minullakaan paino kiloklubin ohjeilla. Suosittelee mulle yhden aterian verran liikaa kaloreita. Käytän ohjelmaa silti =) syön vaan paljon vähemmän mitä ohjelma suosittelee. Kannataa testata muutama viikko.

Ei putoa minullakaan paino kiloklubin ohjeilla. Suosittelee mulle yhden aterian verran liikaa kaloreita. Käytän ohjelmaa silti =) syön vaan paljon vähemmän mitä ohjelma suosittelee. Kannataa testata muutama viikko.

Siinä onkin just se idea että jokainen vähän muokkaa sitä itselleen sopivaksi koska jokainen on yksilö. Nimen omaan kannattaa testata ja etsiä se sopiva muoto. Kiloklubilla on tavoitteena saada oikeat ruokatottumukset joita voi käyttää lopun elämää eli se ei ole mikään "kuuri" ja siksi sillä paino tippuu hitaasti mutta tehokkaasti.
Painonvartioissa on sekin huono puoli että se ei laske niitä hyviä rasvoja yms. vaan ainoastaan pisteitä..

Kuinka paljon te yleensä päivisin syötte,minulle tuo ohjelma näyttää 1700 kcal,minusta se on aika paljon?

mää pidän sen nyt siinä 1500 kalorin tietämillä. Jos treenaan viikolla kovemmin niin sit niinä treenipäivinä syön vähän enemmän, ehkä just tuon 1700 kaloria..

Mullekin näyttää 1800 kcal, mut syön n. 1200-1300 kcal. Mä tykkään kyllä tosta kiloklubista muutoin, helppo käyttöinen ja opettaa syömään oikein. Kiloklubi suosittelee melko hidasta painonpudotustahtia, siksi varmaan noi kalorimäärät on niin korkeita. Mut helppohan niitä on ite vähän vähentää :)

minulla ainakin toimii. tällä hetkellä suositus 1600kcal josta peruskulutus vie 1900kcal ja liikunnalla pitäisi kuluttaa reilu 200kcal per päivä. jolloin vaje per päivä on noin 500kcal - kyllä sillä lähtee painoa. ei niin nopeasti mutta lähtee kumminkin. ja olen oppinut syömään pienempiä annoksia. ja herkkujakin syön - en ole vielä kertaakaan saanut vihreää palloriviä, punasta sitäkin useammin, eli ruokailutavat ei ole välttämättä terveelliset, mutta olenkin keskittynyt tuohon kalorien laskemiseen - sekin riittää, mistään ei tarvitse luopua ja silti laihtuu!

Niin, kiloklubissa laitetaan kaikki kalorit ylös, sillä ei ole olemssa kalorittomia ruokia :)

Silkkaa huijausta, jos kaloreita ei täydy merkata, vaikka ne niitä sisältävät.

Kiloklubissa on korkemmat kalorimäärät koska tarkoitus on elää niin loppuelämä, se ei ole mikään kuuri. Mun kiloklubeilu täyttää maanantaina vuoden ja paino on pudonnut 12 kg. Enkä ole luopunut oikeastaan mistään, herkkuja vaan vähentänyt. Mä tykkään Kiloklubista koska muuten on vaikea tietää miten paljon missäkin oikeesti on kaloreita. Tai vaikka tietäisi, sen näkeminen tekee asian jotenkin konkreettisemmaksi ja laittaa miettimään söisikö sittenkin jotain järkevämpää kuin esim jonkun donitsin jossa on valtavasti kaloreita.

Heippa!
Lueskelin noita kirjoituksia ja tulin siihen tulokseen moni ihan tyytyväinen Kiloklubin palveluun,mä olen ollu 4 vuotta kiloklubissa,pudotin ekana vuonna aika paljon ja sit tuli stoppi,nyt taas on lähteny putoon,hiilarit kun vähensin 80-100g ! Kiloklubissa on tärkeitä laatu ja määrä ei niinkään kalorit kunhan niitä on suositusten mukaan,eikä jää liikoja vajeita!
Hyvä palvelu,laatupallot on kaikkein tärkein elementti siellä ne tarkkailee syödyn ruuan laatua,alin suositus on 1500kcal sen yli pitäs mennä!

Mulle se ei sovi. Motivaatio romahtaa täysin sen älyttämän kuitupallon takia. Mitä hemmetin väliä sillä on jos muuten syö hyvin ja syö yhden, siis YHDEN pienen pienen palan patonkia esimerkiksi salaatin kanssa! ARGH! Ei voi mitään, musta se on tylsä ohjelma.