Kiloklubi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Olen pettynyt,meni rekisteröitymään ja toi on sairaan epäselvä ja kalomäärä on ihan hirvee mikä pitäisi mättää päivässä. Mulla on koneella painonvartijoitten cd-rom jota ei tosin enää myydä ja se on paljon selkeempi ja siinä se määrä on paljon pienempi mitä pitää syödä. Mielummin toi kun toi kiloklubi..

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Olen pettynyt,meni rekisteröitymään ja toi on sairaan epäselvä ja kalomäärä on ihan hirvee mikä pitäisi mättää päivässä. Mulla on koneella painonvartijoitten cd-rom jota ei tosin enää myydä ja se on paljon selkeempi ja siinä se määrä on paljon pienempi mitä pitää syödä. Mielummin toi kun toi kiloklubi..

no mä laihduin 12kg kiloklubin kalorimäärällä ja sillä, että pallot oli vihreenä. Paljon sai syödä eikä nälkä ollu ikinä mut toimi silti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no mä laihduin 12kg kiloklubin kalorimäärällä ja sillä, että pallot oli vihreenä. Paljon sai syödä eikä nälkä ollu ikinä mut toimi silti

Kuinka toi toimii??

Ei sitä tarvitse syödä kaikkia kaloreita välttämättä. Ne pallot saa vihreiksi muutenkin ja että ravintoaineet ovat keskenään balanssissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
mä olen huomannut saman..
tosin meidän koneella ei enää pyöri toi painonvartijoiden levy..
läppäri ku hankittiin niin tässä on vista ja sillä se ei pyöri :/

Mulla on vanha läppäri jossa XP ihan vaan sitä varten että toi levy pyörii..

Yhteistyössä