Kiljuva hallitus?


Täytyy sanoa, että olen kyllä tässä Orpon kanssa samoilla linjoilla. Ihmettelen erityisesti Sannan jatkuvaa kiljumista ja keuhkoamista missä tahansa keskustelussa, jossa häntä haastetaan. Nyt ilmeisesti joku on pahoittanut mielensä Orpon sanomisista, vaikka tottahan hän puhui.
Sanna ei todellakaan loista väittelyssä ja tuppaa hermostumaan, kiljumaan ja jankuttamaan jotain täysin epärelevanttia mantraa. Sanna voisi ottaa opikseen Orpolta, Purralta tai halla- aholta.
 
vierailija

Täytyy sanoa, että olen kyllä tässä Orpon kanssa samoilla linjoilla. Ihmettelen erityisesti Sannan jatkuvaa kiljumista ja keuhkoamista missä tahansa keskustelussa, jossa häntä haastetaan. Nyt ilmeisesti joku on pahoittanut mielensä Orpon sanomisista, vaikka tottahan hän puhui.
Sanna ei todellakaan loista väittelyssä ja tuppaa hermostumaan, kiljumaan ja jankuttamaan jotain täysin epärelevanttia mantraa. Sanna voisi ottaa opikseen Orpolta, Purralta tai halla- aholta.
No laita youtube-pätkä, jossa se kiljuu. Muuten en usko.
 
vierailija
Luulis, et Orpossa olis ollu vähän enemmän miestä kestään räikee tappio.
Ehkä sydänvaivan takia ei pidä kiihtyä mistään asiasta.
Suorassa lähetyksessä helposti sekoaa sanoissaan. En ole vieläkään googlettanut mitä kosteikkoviljely tarkoittaa. Ei kaikkeen viitsi perehtyä.
Olen supernuuka ihminen, mutta minua etoo jatkuva nalkutus säästämisestä.
Jotain vikaa tässä yhteiskunnassa on, kun monet nuoret jäävät varhain sairauseläkkeelle mt-ongelmien takia. Löysätkää edes vähän vaatimuksia ja oppikaa nauramaan itsellenne.
 
vierailija
Olisi käyttänyt termiä öyhöttäminen, niin kukaan ei olisi voinut pahastua ja olisi saatettu puhua itse asiasta. Yksi tulokulma asiaan on esimerkiksi toimittajien tai keskustelun juontajien toiminta. Oli aika, jolloin puheenvuoro pyydettiin, saatiin ja käytettiin ilman päälle puhumista. Tätä puheena olevaa keskustelua en ole nähnyt, niin en voi ottaa kantaa kuin yleisellä tasolla.
 
vierailija
Olisi käyttänyt termiä öyhöttäminen, niin kukaan ei olisi voinut pahastua ja olisi saatettu puhua itse asiasta. Yksi tulokulma asiaan on esimerkiksi toimittajien tai keskustelun juontajien toiminta. Oli aika, jolloin puheenvuoro pyydettiin, saatiin ja käytettiin ilman päälle puhumista. Tätä puheena olevaa keskustelua en ole nähnyt, niin en voi ottaa kantaa kuin yleisellä tasolla.
Sanna ja Annika kiljuivat Orpon puheen päälle. Huonoa käytöstä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Saarikko vai Sanna?
Saarikko käyttää keski- ikäisen naisen tyypillisiä alentavia tapoja puhua muille ollessaan kykenemätön perustelemaan sanomisiaan.
Sanna kimittää ja huutaa päälle tai antaa jonkun täysin älyvapaan kommentin ja nauraa ylimielisesti päälle.
Kumpikin näistä naisista on kaikkea muuta kuin arvovaltainen ja kunnioitettava ministeri.
 
vierailija
Saarikko käyttää keski- ikäisen naisen tyypillisiä alentavia tapoja puhua muille ollessaan kykenemätön perustelemaan sanomisiaan.
Sanna kimittää ja huutaa päälle tai antaa jonkun täysin älyvapaan kommentin ja nauraa ylimielisesti päälle.
Kumpikin näistä naisista on kaikkea muuta kuin arvovaltainen ja kunnioitettava ministeri.
Nehän on just, kuin sä.
 
vierailija
Melko ylimielinen ja alentava kommentti Sannalta, eikö sinusta?
Ohjelman katsomisestani on jo aikaa. Heillä kaikilla oli takanaan rankka päivä eduskunnassa. Siellä sanaillaan paljon ronskimmin.
Minusta Orpon pitäisi luopua puheenjohtajuudestaan jo terveytensä vuoksi. Hän on selvästi toipilas. Kai Mykkänen on naseva tyyppi ja sopisi hyvin seuraajaksi.
Tykkään Sannasta ja Annikasta. Annikasta tulee mieleeni lapsuuspitäjäni naapurin emännät. Annika lienee vieraillut sielläkin maaseutukierroksillaan.
En ole herkkähipiäinen ihminen. Minulla on tällä palstalla herhiläinen, joka nimittelee minua Ikävästi.
Sanna on topakka nainen ja puhuu suoraan. Hän taatusti löytää itselleen mielenkiintoisen työn, jos vaaleissa demarit jäävät oppositioon.
Olen aina seurannut politiikkaa ja tekee jo mieli kokonaan lopettaa sen seuraaminen.
Nettipirulaisen takia siitä on vaikea päästä eroon.
 

Yhteistyössä