Kilahdin eilen ekaa kertaa anopille,oma uhmis sai itku/raivokohtauksen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hh

Vieras
Mies tekee remppaa vanhempiensa kodissa. Olen hoitanut lasta koko viikon yksin, kun mies on rempan lisäksi töissä. Samalla olen hoitanut meidän omaa muuttoa, joka on ensi viikon alussa. Pakannut siis tavaraa jne..

no eilen menin anopin luo. mies heti alussa tylysti sanoi, että jätin auton väärään paikkaan. istahdin juomaan termarissa olevaa kahvia ja mies sanoi "katsopa nyt tuota tyttöä kun meillä on tässä hommaa". No, olisi tuossa vaiheessa pitänyt itse sanoa että saanko istua vartin tässä rauhassa, koska sitä olisin kaivannut. Vastaavia tilanteita oli vielä pari päivän mittaan. Minut siis kutsuttiin anopin luo, joten siksi siellä olin.

no viiden maissa lapsi sai älyttömän itkukohtauksen, että mun oli pakko jättää ruokani pöytään ja mennä sylittelemään. mikään ei auttanut, ei heijaaminen, ei maito, ei laulaminen. lapsi vain kiljui täyttä kurkkua (olisiko tulossa kipeäksi tms..) anoppi kävi ovella sanomasssa koko ajan ohjeita "laula sille", "heijaa sitä", "anna se minulle".

Sitten meni hermot. Sanoin että me lähdetään nyt. Anoppi kysyi että päästäänkö me kotiin lapsen kanssa kaksin, niin sanoin että "kuule kyllä minä autoa osaan ajaa "

Eli siis tiuskin anopille tylysti ja lähdin lapsen kanssa kotiin. No, lapsi nukahti autoon ja nukkui siitä samantien yöunet kun kannoin omaan sänkyyn, minäkin rupesin heti nukkumaan. Mutta hävettää kun menetin hermoni.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja joskus ei jaksa:
ehkä hiukan turhaan menetit hermosi, mutta ehkä anoppi ymmärtää.
tänään voit pyytää anteeksi :)

Juu, eniten olin ärsyyntynyt miehelle joka tylysti puhui vaikka ei olla nähty nyt muutamaan päivään. Ja ihan turhaan anopille tiuskin :/

Yhteistyössä