Kilahdan mieheeni ihan just

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "era"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"era"

Vieras
Mulla on oikeesti nyt hermo niin kireellä, että puranpa tänne, niin en rupea lapsilleni kiukkuamaan. Meidän piti tänään lähteä reissuun ja otettiin molemmat sen takia pari tuntia vapaata töistä. No, kuinkas kävikään. Minä lähdin töistä aiemmin ja nyt odotan lasten kanssa ukkoa kotona. Ensin ei vastannut edes puhelimeen. Äsken kun sain kiinni, niin oli vielä töissä ("kun on näitä paperihommia...") Meidän piti siis lähteä ajamaan kahdelta. Nyt sanoi, että ehtii kotiin ehkä neljäksi eli todellisuus lienee viisi. Edessä viiden tunnin automatka, meneepä kivan myöhään...

Ja ei mulla muuten menis hermot, mutta kun näin käy ihan jokaikinen kerta, kun ois reissuun lähtö. Muina päivinä saattaa kyllä tulla töistä vaikka tunnin tai puoltoista aikaisemmin, mutta auta armias, jos ois pitkä ajomatka edessä. V....ttaa kun kaikki suunnitelmat menee taas pieleen. Tänään ei ehditä enää perille päästyä tehdä mitään, ruokailut joudutaan miettimään uusiksi, kun ei ehditä sovittuun ruokapaikkaan enää...ÄRSYTTÄÄ!!!!!! Ite on vielä sopinut tämän reissun, ruokailut yms. ja sitten sen takia ollaan joka paikasta myöhässä.

Turhis, mutta kun jotenkin on pakko purkaa ketutusta, että jaksaa taas lapsille aurinkoisesti hymyillä.

Tiedän tunteen, meillä on ihan samanlaista. Mies ei stressaan ollenkaan ja tulee iloisena pari tuntia myöhässä kotiin, et nyt lähdetään. Sitten ärsyttää vielä enemmän.
Itse olen yleensä laittanut lapset valmiiksi ja pakannut kaikki tavarat. Miehen ei tarvitse kuin tulla ja lähteä, mutta sekään ei onnistu sovitussa aikataulussa.
Sellaisia ne miehet on.
Mukavaa reissua teille kuitenkin.

Jep, yritän niellä, siksi tänne kirjoitinkin enkä rupea ääneen raivoamaan :) Hyvä keino tämäkin. Ja todellakin paljon pahempaa voisi olla, kuten täälläkin tänään on saanut lukea, mutta mulla nyt sattui menemään hermot tähän asiaan. Tiedän, että kiukku laantuu about 100 metriä kotiovelta sitten joskus kun matkaan päästään, mutta joskus vaan ottaa päähän. Eikä nämä raskaushormonit auta tilannetta yhtään.

Uusimmat

Yhteistyössä