V
vierailija
Vieras
Suomalaisien miestin itsetunto on vajaa sentti sinakin tämän ketjun perusteella.
Muissa maissa keskipituus on yli 10 metriä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuten puolueiden kannatusgallup, perustuu 1000 henkilön puhelinkyselyyn.Kuinkahan suureen otantaan nuo luvut perustuvat ja onko mittauksen suorittanut ulkopuolinen henkilö vai perustuuko se asianomaisen henkilön omaan ilmoitukseen. Jos oma ilmoitus ei riitä niin tekevätkö peniksenmittaajat kotikäyntejä vai kutsutaanko mitattavat johonkin peniksenmittaustilaisuuteen?
Kikkelin pituudella ei ole väliä. Vain henkinen puoli merkitsee.Suomalaisten miesten itsetunto on vajaa sentti ainakin tämän ketjun perusteella.
"SUOMENSUOMALAISILLA on uuden tutkimuksen mukaan 3,9 pistettä korkeampi älykkyysosamäärä kuin suomenruotsalaisilla. Suomenruotsalaisilla taas on riikinruotsalaisia korkeampi älykkyysosamäärä. Kyseessä on hyvin pienet erot."Nyt se todistettiin ettei äly ja suuri mulkku pysy samassa kropassa.
![]()
Nyt se on tutkittu: Suomea äidinkielenään puhuvilla korkeampi älykkyysosamäärä kuin suomenruotsalaisilla
Tutkimus: Suomenkieliset ovat kuitenkin tutkimuksen mukaan ruotsinkielisiä epäsosiaalisempia.www.is.fi
Tosin päiväntasaajan tienoilla myös rummuilla kysely 20 kilometrin säteellä hyväksytään.Kuten puolueiden kannatusgallup, perustuu 1000 henkilön puhelinkyselyyn.
Näkeehän sen jo tällä palstalla. Keskustelutyyli on päällekäyvää nimittelyä.Nyt se todistettiin ettei äly ja suuri mulkku pysy samassa kropassa.
![]()
Nyt se on tutkittu: Suomea äidinkielenään puhuvilla korkeampi älykkyysosamäärä kuin suomenruotsalaisilla
Tutkimus: Suomenkieliset ovat kuitenkin tutkimuksen mukaan ruotsinkielisiä epäsosiaalisempia.www.is.fi
tsainoillaMinkä maalaisilla naisilla on kirein tavara?
sanon Liisa Jaakonsaarta lainaten että opetelkaa akat uimaanMitä hallitus aikoo tehdä suomalaisten henkilöiden peinisten keskipituudelle. Tukea tarvittaisiin selvästi. Kuka on vastaava ministeri, pyydän välitöntä kommenointia. Aikooko Orpon jallitus oeikata vielä peniksistäkin?
Annan toisten mä talletella suuret setelit ja muut munan jatkeetKoska maallista mammonaa mä kokoa en, mä slerssiini talletin sen. Demarin ja vasurin onnen salaisuus.
Ongelmiin kannattaa puuttua.Jollain kirjoittajalla munan mitta tuntuu olevan todellinen ongelma. Päivästä toiseen tämän saman asian kanssa.
Mutta pieni penis on pieni penis vaikka kuinka yrittäisi ratkaista ns ongelmaa. Joskus on vain parempi tyytyä osaansa.Ongelmiin kannattaa puuttua.
Sama jengi pyörii vuodesta toiseen tällä palstalla. Puheenaiheet ovat aina samat.Jollain kirjoittajalla munan mitta tuntuu olevan todellinen ongelma. Päivästä toiseen tämän saman asian kanssa.
Kiitos vinkistä.Sama jengi pyörii vuodesta toiseen tällä palstalla. Puheenaiheet ovat aina samat.
Seksi ja Sannan pilkkaaminen. Minä tulen kolmosena. Sohaisin tänään palstan ressukoita ja sain taas tutut litaniat niskaani.
Vauva av:n juttuja on kiva lukea. Siellä on tasokkaampaa ja vilkkaampaa keskustelua vaihtelevista puheenaiheista.
Mikä on tekosyysi olla sekoilemassa täällä? Mikset pysy av:lla?Sama jengi pyörii vuodesta toiseen tällä palstalla. Puheenaiheet ovat aina samat.
Seksi ja Sannan pilkkaaminen. Minä tulen kolmosena. Sohaisin tänään palstan ressukoita ja sain taas tutut litaniat niskaani.
Vauva av:n juttuja on kiva lukea. Siellä on tasokkaampaa ja vilkkaampaa keskustelua vaihtelevista puheenaiheista.
"Tutkimus jossa arvioitiin 40 eri tutkimusta, julkaistiin World Data -julkaisussa, joka keskittyy globaaleihin tilastoihin."Miten, keneltä ja kuka nämä tutkimukset tekee? Voi onko nämä jotain soittokyselyjä?