kiitosruno tms.päiväkodin tädeille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie..

Vieras
Onko kenelläkään jotain hyvää runoa, lorua, ajatelmaa päiväkotitätien kortteihin kun poikani lopettaa ko. ryhmässä? Voi olla kiitosta tai vain muuten sopiva. Kiitollisena otan vinkit vastaan, pää lyö tyhjää ja huomenna kevätjuhla.

Me kirjoitettiin tyttöni pph:lle lista kaikista asioista, joista tyttöni halusi kiittää.

Listassa oli esim. ulkoilu, retket, kaalikeitto, päiväunet, lorupussi ja monta muuta kivaa asiaa. Luulen, että tämäntyylinen on henkilökohtaisempi kiitos, kuin valmis loru.

Suljen ihanan soittorasian,
kierrän lauluni kippuraan.
Muiston mukavan taskuun talletan,
siihen saakka, kun tavataan.
Kiitän, kumarran,
niiaan, vilkutan,
pian taas yhdessä laulellaan.

-----

Kaunis Kiitos

"Päivät alkaa
kotona,
hoitoon
matka jatkuu,
siellä päivä iloinen
kanssasi
jaetaan.

Leikitään ja
nauretaan,
yhdessä touhutaan.

Kiitokset me
lausutaan,
kun päivät
tekee loppuaan.

Hymyillään
kun tavataan,
hyvää kesää
sulle toivotaan."

------

Kukan sulle taitan,
selän taakse laitan.
Tahdon sulle sanoa:
päiviini toit valoa.

---

Kiitos kivasta päiväkotiajasta!
Hyvää kesä toivottaen: lapsen nimi

Me kirjoitettiin tyttöni pph:lle lista kaikista asioista, joista tyttöni halusi kiittää.

Listassa oli esim. ulkoilu, retket, kaalikeitto, päiväunet, lorupussi ja monta muuta kivaa asiaa. Luulen, että tämäntyylinen on henkilökohtaisempi kiitos, kuin valmis loru.

Ja meillä eskarilainen kertoi, mikä kessäkin oman ryhmän opessa oli kivointa, ja ne jutut runoilin riimitellen kiitoskorttiin. Mä kyllä tykkään itse tehdä runoja, varsinkin semmosia "tunteellisempia". Itseänikin itketti, kun niitä riimejä raapustin, ja tuli kyllä mielestäni henkilökohtaiset ja hienot riimit..

Oli kivaa leikkiä, laulaa ja painia.
Nyt alkaavi uusi, tieni kouluuun viepi.
Kohta vanhat tutut, koulun penkillä mukavat jutut.
Muistelemme sinua, kivaa hoitoemoa.

lisään tähän viel et lapsi siirtyy syksyllä isompien ryhmään..
ei oikein osaa ite paljon kertoa,puhe viivästymää..oon yh ja lapsen kans muutenki ollu vaikeuksia kun todella arka jne..
hoitajista ollut meille tosi paljon tukea yms..

Tuossahan oli jo kauniita runoja ja halutessasihan voi tehdä yhteisen listan siitä mistä kiitätte hoitajia. Kyllähän vähemmän puhuvankin lapsen kohdalla näitä hyviä juttuja osaat kirjotella vaikkei hän niitä luettele. Ja noista joku kaunis loru mukaan, joita vieras ketjuun kirjoitti. :)

Ja suullisesti voit kertoa tuon mitä viimeisellä rivillä meille kerroit.

Yhteistyössä