Kiitos vaan niille jotka lietsoo koiravihaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen;24405764:
omistajien viitsimättömyyden takia kai näitäkin tapahtuu. kun ei saada niitä kakkoja kerättyä, niin viimein palaa joltain pinna.

minä ainakin olen ihan sen takia alkanut inhoamaan koiria. en nyt niitä myrkyttämään silti alkais. ja tiedän, ettei se koiran vika ole vaan omistajan, mutta silti, kyllä se tunne vaan niihin koiriin heijastuu.

Kyllä minuakin ärsyttää läjät tienvarsilla vaikka omia koiria löytyy 4 kappaletta. Mutta ne kakat onneksi maatuu kun taas tumpit ja muut roskat ei. Kurjaa kun viattomat koirat kärsii ihmisten typeryydestä :(

niin ei saa koiria myrkyttää.

Mutta en mä ymmärrä miten muka on hyväksyttävää jättää niitä ällöttäviä koiranshiittejä jonnekin ojaan tai pusikkoon kävelyteiden lähelle?!? Sehän just rajoittaa kaikkien muiden liikkumista: lapsia ei voi päästää tutkimaan kasveja tai kivä tai muuta kiinnostavaa mitä tien vieressä näkyy, vaan on pakko pysyä tiellä, koska varsinainen luonto on vuorattu lemmikkikoirain paskalla.

[QUOTE="kissa";26166175]niin ei saa koiria myrkyttää.

Mutta en mä ymmärrä miten muka on hyväksyttävää jättää niitä ällöttäviä koiranshiittejä jonnekin ojaan tai pusikkoon kävelyteiden lähelle?!? Sehän just rajoittaa kaikkien muiden liikkumista: lapsia ei voi päästää tutkimaan kasveja tai kivä tai muuta kiinnostavaa mitä tien vieressä näkyy, vaan on pakko pysyä tiellä, koska varsinainen luonto on vuorattu lemmikkikoirain paskalla.[/QUOTE]

näin on. PEESI!

sit ihmetellään miksi kaupunkilaislapset on vieraantuneet luonnosta!!!

[QUOTE="kissa";26166175]niin ei saa koiria myrkyttää.

Mutta en mä ymmärrä miten muka on hyväksyttävää jättää niitä ällöttäviä koiranshiittejä jonnekin ojaan tai pusikkoon kävelyteiden lähelle?!? Sehän just rajoittaa kaikkien muiden liikkumista: lapsia ei voi päästää tutkimaan kasveja tai kivä tai muuta kiinnostavaa mitä tien vieressä näkyy, vaan on pakko pysyä tiellä, koska varsinainen luonto on vuorattu lemmikkikoirain paskalla.[/QUOTE]

No voi voi. Vaikka siellä ojassa ei olisi koiranpaskoja, siellä olisi varmasti lasinsiruja, tupakantumppeja, vaikka mitä juoponkusta ja juoponpaskaa ja roskia! Ei ne kaupunkilaislapset SEN TAKIA ole luonnosta vieraantuneet, ettei saa taajama-ojia tonkia ja möyriä.. Hohhoi...
Koiranpaska ojan pohjalla ei haittaa mitään, se maatuu pois.. Eri asia jos KESKELLÄ TIETÄ mutta jos se on siellä metrin syvysessä ojassa tien reunassa.. Sen sijaan ROSKAT ja LASINSIRUT ja ojanpohjilta hävyttömiä huutelevat JUOPOT häiritsee paljon enemmän..

Huhhuh mitä vaahtoamista taas.

Eiköhän se myrkyttäminen ole aina myrkyttäjän vika. Ei koiran vika, ei koiranomistajan vika eikä myöskään koirankakkojen vihaajien vika. En todellakaan usko, että joku saa päähänsä myrkyttää koiria sen takia, että joku toinen avautuu netissä koirankakoista. Jo aloitus on ihan naurettava.

Enkä ymmärrä miksi jonkun sekopään myrkkyruuat tai nuorison hajottamat kaljapullot tekisivät koirankakkojen ympäriinsä jättämisen jotenkin hyväksyttävämmäksi. Jos kuitenkin ajateltaisiin niin, että väärin tekeminen on aina väärin, vaikka naapurin Liisa tekisikin jotakin, mikä on vielä vähän enemmän väärin.

Ja jos jotkut ei tykkää koirista kun ne paskoo joka paikkaan niin se ei vielä tarkoita sitä, että he myrkyttäisivät ketään tai edes hyväksyisivät tai ymmärtäisivät niitä myrkyttäjiä.

Voin myöntää, että olen alkanut pikkuhiljaa inhoamaan koiria yhä enemmän. Sen vuoksi, koska ne paskovat kaduille, hyppivät eteen, tulevat nuolemaan, hyppivät mua vasten, eikä omistaja tee mitään. Syy tietty omistajassa, mutta tää tällanen ei mua ainakaan saa koirista pitämään.

Ainaki lauritsalassa asuvat tietää mitä löytyykään luukkaansillan (marjolan) puolelta. Kun kävelee niin vastaan tulee kaljapulloa, tölkkejä, rautaromua, VAUVANVAIPPOJA, vanhoja tv tuoleja, pari tv:tä, kotitalous jätteitä muovisäkeissä, öljyä kaadettu maahan, autonakkuja, bensakanistereita, auton ruosteisia vanteita, polkupyörän raatoja, terveyssiteitä sekä paljon muuta. KOIRANPASKAA EI YHTÄÄN, ja jos on ollut niin maatuneita ovat.

Veikkaan, että vika on sun ulosannissa. Kokeile seuraavalla kerralla vähän sivistyneempää kielenkäyttöä, niin joku saattaa kuunnellakin.
Irti oleva koira ei itsessään ole ongelma, jos se on opetettu pysymään omassa pihapiirissä/omistajan lähellä.
Paskasta sanon sen, että otan tästä usein yhteen toisten koiranomistajien kanssa. En voi sietää sitä, että paska jätetään keräämättä, mutta en myöskään sitä, että se potkitaan ojaan tai pussitetaan ja heitetään risukon oksille killumaan.

Jokin aika sitten näin, kun joku tyylikkäästi pukeutunut mamma paskatti koiraansa jalkakäytävällä ja jätti pökäleen siihen. Keräsin paskan pussiin, juoksin rouvan perään ja livautin kakkapussukan rouvan ostoskassiin ja sanoin "anteeksi, teillä putosi jotain". Jos haluatte tehdä jotain radikaalia, toimikaan näin tai hierokaa vaikka sitä paskaa omistajan naamaan, mutta älkää nyt hullut viattomia koiria ruvetko tappamaan![/QUOTE

Ensin puhuttu asiallisesti ja ystävällisesti, sitten napakammin ja lopulta ärtyneenä ja vittuuntuneena. Kurssilleko pitäisi meennä, että osaisi puhua juuri sillä oikealla tavalla.

Suomalainen ongelman ratkaisu =Koiran paskoja tiellä-tapetaan koirat,naapurin lapsella likaiset vaatteet-tehdään lastensuojelu ilmo,Naapuri ärsyttää-vedetään turpaan..Eiköhän maailmassa oo pahempiakin asioita kuin joku koiran paska tiellä!

Yhteistyössä