Kiitos Siiperi! Hyvin sujuu tenttiin lukeminen prkl!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarmoerkale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarmoerkale

Jäsen
09.04.2007
929
1
16
|O
Joo Siipe poikkes tuossa taas parin päivän saunareissulla meillä, ja lisäs mulle suosikkeihin yhden pelin. Arvatkaa, meneekö hermo? Hyvin edistyy tenttiin lukeminen. Olen seiskakentässä jumissa.

http://www.albinoblacksheep.com/games/bloxorz

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Auttakaa ny mua tossa kentässä! Siihen pääsee helposti, ei ole vaikea peli kunnes.... |O

En kestä kun en tajua.

Eka käyt painaa sitä "nappia", sit takas alku pisteeseen ja sen lisäosan mikä siitä napista tulee esiin avulla alakautta kierrät ni pääset sinne keskitasanteelle sillai et pääset siitä suoraan sitä yläkautta sinne loputasanteelle jossa sit vaan pyörii ku mikäki ni saa sen oikeeseen asentoon sisään tippumista varten...

Alkuperäinen kirjoittaja Jarre:
Auttakaa ny mua tossa kentässä! Siihen pääsee helposti, ei ole vaikea peli kunnes.... |O

En kestä kun en tajua.

Eka käyt painaa sitä "nappia", sit takas alku pisteeseen ja sen lisäosan mikä siitä napista tulee esiin avulla alakautta kierrät ni pääset sinne keskitasanteelle sillai et pääset siitä suoraan sitä yläkautta sinne loputasanteelle jossa sit vaan pyörii ku mikäki ni saa sen oikeeseen asentoon sisään tippumista varten...

Ei sitä kapeeta alareittiä pääse, vaikka siihen tuleekin se lisäpala! Vitjat kun ei mun äly riitä. Olen kyllä päässyt sinne loppuunkin, missä se aukko olis, mutta hitto ei se käänny siihen mitenkään. Ei siis mitenkään. ja olen siis päässyt sinne loppuaukolle ns. yläkautta, käyttämättä sen kummemmin hyödykseni sitä lisäpalaa. Tosin vaoi olla, että juuri sen avulla tulisin sitten oikeassa asennossa sinne. Huoks. Kiitos. koitan taas. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
ei mulle mitää lisäpalaa tu siitä ruksista???

Sun pitää mennä sen päälle pystyyn, ei riitä että sä vaan kierit sen yli. Se lisäpala tulee sinne "alkuruudun" kulmaan, jotta pääset sen avulla sitä alareunan ohutta reittiä jatkamaan.

damn.

arvaa pääsenkö siihe 'pystyyn' :kieh:

Laitoin lapset nukkumaan. Ja sitten tuo 11 kenttä... Ei se mahdu mitenkään kääntymään siellä viimeisessä kääntöpaikassa sen aukon vieressä, vaikka ei mokais edes sitä apupalaa pois. En vaan saa sitä sopimaan siihen koloon. :headwall:

Niin ja se tenttihän on vasta huomenna :D

Oot sä Tarmo aika paska kun seiskakenttään heti jumiuduit B)
Vitsit kun en löydä sitä mun level code-lappua, et näkis mihin asti pääsin ennen kun menetin totaalisesti hermoni ja lopetin pelaamisen :headwall:

Ja peikkis-haninen: Ei oo kutsua kuulunut ;)

Yhteistyössä