Kiitos seurasta ,mut mä lopetan tämä palstaillu!:((((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Ehkä Venäläiset eivät vain sovi tänne!Tiedän että olen teijän inhokki!!!! LAINATTU: Hei hiljennäs vähän. Jos joku virolainen M (mikä kirjain?) tulee tänne jauhamaan siitä miten hyvin virolaiset pukeutuu ja miten rumia suomalaiset on, eiköhän vika ole siellä virolaisen päässä! Yksi kaikkia ja kaikki yhtä vastaan vai miten se meni ------> :'( :'( :'( :'( :'( :'( ja nyt lisääksi joku on laitanut mun vanhat aloitukset,missä melle on kirjoitanut! :'( :'( Säälitä :'( ja joku halua sanoa että se on mun vika,miks melle haluisi lopetta palstailun!Vaikka mä en ole KETÄÄN haukunut hirulaiseksi,vain mua kaikki on haukuneet huoraksi :ashamed:

Kyl se pitäis tietää kun tänne kirjottaa mitä tahansa, varsinkin jos on aktiivinen että sontaa tulee niskaan jossain vaiheessa!
Se pitäs yrittää kestää.. toi sun marttyrimeininki on aikaa turhaa. Ihmiset on typeriä ja ärsyttävät tahallaan ja ihan turhaa sun on miiden takia näin ajatellakkaan! Pidä hetkonen taukoa täältä ja tulet sitten vahvempana paremmalla mielell' takasin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyl se pitäis tietää kun tänne kirjottaa mitä tahansa, varsinkin jos on aktiivinen että sontaa tulee niskaan jossain vaiheessa!
Se pitäs yrittää kestää.. toi sun marttyrimeininki on aikaa turhaa. Ihmiset on typeriä ja ärsyttävät tahallaan ja ihan turhaa sun on miiden takia näin ajatellakkaan! Pidä hetkonen taukoa täältä ja tulet sitten vahvempana paremmalla mielell' takasin :)

ÄLÄ VÄLITÄ, aikuiset lastenhiekkalaatikolla leikkimässä B)

Älä välitä noista harmaista, ovat niin pelkureita etteivät itse uskalla edes mustina kommentoida. Todennäköisesti heillä jotka harmaina haukkuvat on itsellä niin paha olla, etteivät saa mielihyvää eläämäänsä muuten kuin toisia loukkaamalla.
Suotakoon se heille.

se on jännä asia, että kun suomessa asuva ulkomaalainen haukkuu palstalla muita se on ok. jos joku suomalainen uskaltaa avata suunsa ja sanoa takaisin, hän onkin sitten heti rasisti.
kyllä milanna osaa puolensa pitää ilman rasisminvastaisia kiihkoilijoitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
se on jännä asia, että kun suomessa asuva ulkomaalainen haukkuu palstalla muita se on ok. jos joku suomalainen uskaltaa avata suunsa ja sanoa takaisin, hän onkin sitten heti rasisti.
kyllä milanna osaa puolensa pitää ilman rasisminvastaisia kiihkoilijoitakin.

tätä peesaten.

entä sit tää, aikaisemmasta avauksesta mieleen, kun joku kysy, että saako ihmistä sylkeä. niin monet oli sitä mieltä, että jos sylkemisen kohde on pakolainen tai muu maahan muuttaja, niin silminnäkijän pitää mennä se estämään, onko nää ulkomaalaiset sit jotenki avuttomia, kun heitä pitää auttaa, entä kun se onkin niin päin että tää pakolainen tai ulkomaalaisperäinen sylkee suomalaista menettekö silloinkin väliin. tai jos sylkemisen kohde on joku juoppo tai narkkari niin jos joku sylkee menettekö väliin. eikö kaikissa tapuksissa pitäis mennä väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
entä sit tää, aikaisemmasta avauksesta mieleen, kun joku kysy, että saako ihmistä sylkeä. niin monet oli sitä mieltä, että jos sylkemisen kohde on pakolainen tai muu maahan muuttaja, niin silminnäkijän pitää mennä se estämään, onko nää ulkomaalaiset sit jotenki avuttomia, kun heitä pitää auttaa, entä kun se onkin niin päin että tää pakolainen tai ulkomaalaisperäinen sylkee suomalaista menettekö silloinkin väliin. tai jos sylkemisen kohde on joku juoppo tai narkkari niin jos joku sylkee menettekö väliin. eikö kaikissa tapuksissa pitäis mennä väliin.

ei siinä ketjussa mun käsittääkseni puhuttu vain ulkomaalaisten auttamisesta/suojelusta :o
totta helkutissa kaikkien ihmisten avuksi pitää mennä jos sen pystyy tekemään vaarantamatta itseään.
Itse sinne kirjoitin, et ainakin menisin uhrilta pyytämään anteeksi sen valopään puolesta, enkä kyllä edes ajatellut (ennen tän tekstin lukemista) et puhe oli pelkästään ulkomaalaisten puolustamisesta, kun en ajattele ihmisistä ulkomaalaisina/pakolaisina/äiteinä/sinkkuina ym tuollaisissa tapauksissa, vaan ihan vaan ihmisinä.

No höh. Älä lopeta, vallan mainiosti tänne sovit, niinkuin kaikki muutkin erilaiset sopivat.

Suomalaiset naiset ON ihan harmaita, se on totta, eikä ne osaa olla ylpeuitä edes siitäkään vähästä.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No höh. Älä lopeta, vallan mainiosti tänne sovit, niinkuin kaikki muutkin erilaiset sopivat.

Suomalaiset naiset ON ihan harmaita, se on totta, eikä ne osaa olla ylpeuitä edes siitäkään vähästä.

Samaa mieltä.Älä jätä meitä. :hug: =)

minäkin meinasin lopettaa,ku tuntui että saa paskaa niskaan syyttä suotta. mut sitte tulin siihen tulokseen että he ei mua tunne joten jätn omaan arvoonsa heidän kommentit,elleivät ymmärrä oikein asian sisältöä,ei s ole multa pois.

joten älä sinäkään mene=).

sä oot vaan nyt vähän herkällä tuulella.pidä vaikka pieni tauko ja käy välillä lukemassa,huomaat että kaikki täällä kakkaa saa niskaansa vuoronperään.:(
Tuuthan kuitenki takas?

Alkuperäinen kirjoittaja minä ja 3v:
minäkin meinasin lopettaa,ku tuntui että saa paskaa niskaan syyttä suotta. mut sitte tulin siihen tulokseen että he ei mua tunne joten jätn omaan arvoonsa heidän kommentit,elleivät ymmärrä oikein asian sisältöä,ei s ole multa pois.

joten älä sinäkään mene=).

Niin mitä sitä välittää tuntemattomien sanomisista. =)

Yhteistyössä