Kiitos naisia suojeleville Odineille <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole kuullut että Odinin pojat olisivat naisia hakanneet?
Jos aikaisemmin ovat tehneet niin silloin ei ollut edes järjestöä olemassakaan eli ei voi laittaa järjestön piikkiin ja ilmeisesti ovat rangaistukset kärsineet.

Naisten hakkaajat pitää naisten hakkaajia kurissa?
Mitäpä jos te naisia hakkaavat ja näiden sankareiden puolustelijat tappelisite ihan vaan keskenänne ja jättäisitte naiset kokonaan rauhaan. Se olisi paras suoja ja turva kaikille naisille.

Sinä se tässä naistenhakkaajia puollat, kun syytät koko järjestöä muiden mokista, ja haluat sen takia kokonaan lopettaa ainoan siltä suojelevan toiminnan tällähetkellä.

Naisten hakkaajat pitää naisten hakkaajia kurissa?
Mitäpä jos te naisia hakkaavat ja näiden sankareiden puolustelijat tappelisite ihan vaan keskenänne ja jättäisitte naiset kokonaan rauhaan. Se olisi paras suoja ja turva kaikille naisille.
Miksi nyt saa yleistää? Taipuuko ns. suvakkien moraali toisten tekemille rikoksille enempi kuin toisten?

Jos mä puhun näistä tuomituista ja teistä puolustelijoista, niin missä yleistän?

Sinähän tässä nyt naisia hakanneita puolustelet ja kerroit, kuinka ovat hyviä tyyppejä. Mites se sun moraali taipuikaan?
Eli sittenkään sinun mielestäsi nää Odinit ei ole naistenhakkaajia vaan tervetulleita kaduille varmistamaan että pahoinpitelyitä ei tapahtuisi? Tai raiskauksia?
Joo, erehdyin ilmeisesti siinä kohdassa kun sanoit että kaikki Odinit onnaistenhakkaajia. Varmaan se oikea viesti oli jotenkin tuohon piilotettu. Mut hyvä että selvisi.

Eli sittenkään sinun mielestäsi nää Odinit ei ole naistenhakkaajia vaan tervetulleita kaduille varmistamaan että pahoinpitelyitä ei tapahtuisi? Tai raiskauksia?
Joo, erehdyin ilmeisesti siinä kohdassa kun sanoit että kaikki Odinit onnaistenhakkaajia. Varmaan se oikea viesti oli jotenkin tuohon piilotettu. Mut hyvä että selvisi.
Odineissa on naistenhakkaajia. Miten vaikea lause tämä on ymmärtää?

Tuskin epekkiä kiinnostaa enää vastata moiselle jankuttaja trollille.

Työnnä keppihevonen perseeseesi ja ui kiltisti pois. Niin ne muutkin siun kaverit onkin jo tehneet. Ei teitä kaivata tällä palstalla :)

Hyvä että on näitä Odineita liikenteessä. Arvostan suuresti sitä mitä he tekevät. Sama se kuka sitä siellä tekee. Suomalaista kulttuuria sekä suomalaisuutta täytyy varjella. Voisi nämä suvaitsemattomat "suvaitsevaiset" miettiä mikä on mahdollistanut heidän turvallisen lapsuuden täällä.

Mun turvallista lapsuuttani ei ole mahdollistanut mikään skinijengi. Kun mä olin nuori nää tyypit hakkas meitä suomalaisia nuoria kepeillä ja huuteli törkyyksiä, koska meillä oli vihreät hiukset ja sammarit jalassa ja näytettiin vähän erilaisilta. Yks löi mua yläasteella tunnilla turpaan, kun tein äkkinäisen liikkeen. Oli kuulemma refleksi. Kotiin uskallettiin mennä illalla vaan kaveriporukoissa, koska nää sekopäät seuras meitä tyttöjä. Facebookista oon huomannut että puolet näistä sankareista on joko alkkiksia tai istuneet linnassa.
Ja nyt näitä nahkapäitä pitäis kiittää siitä, että ne muka vittu suojelee naisia. Kotona pistetään omaa vaimoa turpaan minkä keritään ja räitään homojen ja muiden vähän erilaisten päälle. Pakolaiset on antaneet tälle jengille vaan hyvän tekosyyn päästä vähän mukiloimaan mustia.
En ole suvakki. Olen erittäin isänmaallinen. Mun sodassa taistellut isoisä kääntyy varmaan haudassaan, kun se näkis mitä "isänmaan nimissä" jotkut kusipäät tekee. Kuinka moni noista on edes käynyt armeijaa? Varmaan hullun paperit jokatoisella.
Suomeen tarvittais enemmän koulutettuja vartijoita, eikä mitään helvetin kännipäissään riehuvaa natsilaumaa kattomaan ihmisten perään.

Yhteistyössä