Kiitos kela!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Neljän lapsen lapsilisät ja yh-korotukset jäi tulematta, sossu ja seurakunta kiinni koko heinäkuun ja lisät saadaan tilille ehkä ens viikon aikana. Jipiii!!! Syödään sitte makaroonia siihen asti :(

Hienoa lin asiat on tossa mallissa, että yhtään ei ole säästössä pahan päivän varalle.

No nyt kun pärjäätte sinne tukiin asti, niin heti sitten niistä tuista osa säästöön!

En tiedä kuinka voi olla tulematta, ei ne sieläkään tiennyt, miksei oo tullu, ku kaikki paperit ja päätökset oli kunnossa. Joku tietoliikennemoka :) Juu, lainalle täytyy lähteä, siinä vaan on se, että pitäis ajaa melkein 50km lainaamaan rahaa ja tyhjällä tankilla onnistuu aika huonosti :D

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26777852:
En tiedä kuinka voi olla tulematta, ei ne sieläkään tiennyt, miksei oo tullu, ku kaikki paperit ja päätökset oli kunnossa. Joku tietoliikennemoka :) Juu, lainalle täytyy lähteä, siinä vaan on se, että pitäis ajaa melkein 50km lainaamaan rahaa ja tyhjällä tankilla onnistuu aika huonosti :D

no ei kai sitä tarvii ajella, sen kun toinen siirtää rahaa sun tilille suoraan vaan..

[QUOTE="vieras";26777843]Hienoa lin asiat on tossa mallissa, että yhtään ei ole säästössä pahan päivän varalle.

No nyt kun pärjäätte sinne tukiin asti, niin heti sitten niistä tuista osa säästöön![/QUOTE]

Kuinka köyhä voi säästää,jos ei ole mistä säästää?

Siis millä ihmeellä sä ostat lääkkeitä esim jos lapsi sairastuu???
JA mulle kävi kerran noin, kela sai kyllä rahat samantien mun tilille kun huomasin niiden uupuvan..

[QUOTE="Säästäjä";26777866]Kuinka köyhä voi säästää,jos ei ole mistä säästää?[/QUOTE]

Kaikki säästöt meni siihen, kun hankin ne välttämättömät kamat kämppään, mitä exä täältä vei 4kk sitten. Ja niihin menee vieläkin rahaa, eli säästäminen ei vielä onnistu.

Tottakai marssin suoraan kelaan ja sieltä laittoivat kiireellisen ratkaisupyynnön, mutta kestää silti.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26777852:

Mulle on kerran kans jääny tulematta,mut soitin Kelaan niin se hoitui saman tien ja samana päivän sain vielä maksun tilille.

[QUOTE="sasa";26777875]Siis millä ihmeellä sä ostat lääkkeitä esim jos lapsi sairastuu???
JA mulle kävi kerran noin, kela sai kyllä rahat samantien mun tilille kun huomasin niiden uupuvan..[/QUOTE]

Niitä varten meillä on maksusitoumus apteekkiin, kun lääkemenot on meidän perheessä aika huimat.

Ihanan positiiviselta kuulostat silti kun elämässäsi on ilmeisesti tapahtunut muutenkin paljon viimeaikoina ja sille nostan hattua :) ..inhoan sitä kun paskan tippuessa niskaan jäädään katkeroitumaan tai vellomaan siihen olotilaan ja sitten ihmetellään kun ihmiset katoaa , kukaan ei halua ja elämä on ikävää . Parempaa tuuria ja onnea uuteen eämään :) ja eikö tosiaan voi tilile laittaa ? :)

Murehtiminen ja negatiivinen elämänasenne vie hautaan monta vuotta etuajassa, siksipä pitää ajatella aina positiivisesti :D Tilit on eri pankeissa, eikä se sitten hyödyttäisi mitään, onneksi sain muutaman tavaran myytyä fb-kirpparilla, niin pärjätään maanantaihin ja jos ei vieläkään lisät näy, niin sitten uutta käyntiä kelaan. Tietääpähän, ettei lapsilisen tuloon uskalla luottaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja häh;26778171:
No kait ne lapsilisät tulee, vaikka se yh korotus ei tulisikaan vielä tässä kuussa? Siis eihän ne 4 lasta sulle nyt taivaasta tipahtaneet..

Yh-lisätkin on tullu jo muutaman kuukauden, nyt jäi siis ihan kaikki tulematta, ei edes lapsilisän tullut ollenkaan.

Yhteistyössä