Kiitos ja näkemiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopa joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopa joo

Vieras
Mä oon yllättynyt, en positiivisesti, siitä mihin tää palsta on menny.
Oon enenmmän ja vähemmän aktiivisesti seuraillu n. 4 vuotta.. Ja alkuunsa täällä oli ihan hyviä keskusteluita, ja sai asiallisia vastauksia kysy nyt mitä tahansa..
Mut nyt tää tuntuu olevan yks elämäänsä kyllästyneiden ihmisten leikkikenttä, missä auotaan harmaana (toisinaan mustanakin..) päätään kaikille ja joka asiasta. Ihan sama mitä kysyt, mitä sanot, niin kohta siihen on jollain jotai paskaa sanottavana. Ja mistähän tämä johtuu?
Onko se tämä "lama-aika" ja lisääntyny työttömyys mikä tekee sen et kaikilla urpoilla on aikaa notkua täällä ja aukoa päätään, tuleeko siitä sitten parempi olo?

Joo, tiedän, ei mene kauaakaan kun tähänkin ketjuun käy joku jotai sontaa nakkaamassa. Mut mitä sillä on väliä. Suodaan niille säälittäville vatipäille nautintonsa, jotka sen siiitä saa et vittuilee muille. :D

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Onko se tämä "lama-aika" ja lisääntyny työttömyys mikä tekee sen et kaikilla urpoilla on aikaa notkua täällä ja aukoa päätään, tuleeko siitä sitten parempi olo?

Miusta tuntuu, että osaltaan saattaa johtua tästä taantumasta :( Ihmiset on noin ylipäätään kovilla, ahdistuneita ja väsyneitä. Se tulee sit purettua tilanteissa, joissa ei tarvitse paljastaa kasvojaan.

Myönnän itsekin, että jos on huono päivä ja eteen tulee ketju, jossa joku ärsyttävällä tavalla ilmasee asiansa niin tulee sanottua pahasti :ashamed:

Olet kyllä oikeassa. Välillä avaa jonkun mielenkiintoiselta vaikuttavan ketjun, mutta hetken luettuaan toteaa, että eipä tähän oikeastaan kannata kommentoida mitään. Harmi vaan ketjun aloittajan kannalta :/

Mie oon ihan samaa mieltä sun kanssa!

Paljon olis mullakin kysyttävää ja ajatuksia, mutta ei uskalla/kehtaa kysyä, kun heti kaatuu ämpärillinen kakkaa niskaan.
Ensimmäistä lasta odotan ja pää turpoaa ajatuksista ja mietteistä ja tyhmistä kysymyksistä.. Olis niin kiva niitä tänne purkaa ja saada kokemuksia ja apuja, tyhmiinkin ongelmiin.

Mutta ymmärrän, että nimettömänä on helppo huudella.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Tämän saitin kävijämäärät ovat nousseet mielettömän nopeasti ja paljon, sekin voi selittää osan tuosta ongelmasta.

Ihan totta varmasti. Onhan palsta viime aikoina saanut "julkisuutta" jopa iltapäivälehdissä, sattuneista syistä.. :) Ja sitä kautta varmasti lisää kävijöitä.
Mut harmi kyllä, että meno on tähän pisteeseen menny. Kyllä täältä ennen sai tyhmiinki kysymyksiin ihan asiallisia vastauksia, saa toki nytkin mut lähes poikkeuksetta joka aloitukseen ilmestyy myös niitä pään aukojia..

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Tämän saitin kävijämäärät ovat nousseet mielettömän nopeasti ja paljon, sekin voi selittää osan tuosta ongelmasta.

Varmaan näin ja tuonut myös mukanaan paitsi päänaukojia, niin pervo-peroja ja sekopääteinejä. Öisin välillä lukee sellaista saastaa täällä että huh huh.

Se ketju oli ihan hirveä. Hyytiksen pitkään tunteneena teki todella pahaa, se ihminen on niin kultainen ettei todella ansaitse sellaista kohtelua. Toivon ettei kovin mieltään pahoittanut. Ikinä ei sano pahaa sanaa kenestäkään mutta saa silti lokaa niskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jää:
Se ketju oli ihan hirveä. Hyytiksen pitkään tunteneena teki todella pahaa, se ihminen on niin kultainen ettei todella ansaitse sellaista kohtelua. Toivon ettei kovin mieltään pahoittanut. Ikinä ei sano pahaa sanaa kenestäkään mutta saa silti lokaa niskaan.

:```(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jää:
No esim hyytiksen kiusaajat on selvästi olleet palstalla jo pitkään, kun osaavat vanhoihin asioihin tarttua. Sama monen muunkin kohdalla.

Voi olla. Oli muuten kamala ketju se tämänpäiväinen ketju :(

Mun oli ihan pakko etsii vielä toi ketju... Huh huh mitä tekstiä tosiaan, aivan kamalaa!!

Yhteistyössä