KIITOS HERKKUPANNARIN OHJEEN ANTAJALLE!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti itsekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti itsekin

Vieras
Kiitos kaunis tosiaan tuosta ohjeesta. Olen yrittänyt useamman kerran tehdä hyvää pannukakkua, mutta tuloksetta.. :( Mutta nyt kun täältä sen bongasin ja hetki sitten sen tein niin AVOT!! -Onnistui ja hyvää oli! :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mä en:
ymmärrä miks tota leivinjauhetta sinne pitäs laittaa. Mulla ainaki onnistuu pannari parhaiten ilman sitä.

sitä mäkin ihmettelin. ja hirvee rasvapommi toi pannari! kun mä teen yleensä pannaria just vähän kevyemmäks jälkiruuaks/herkuks...

Alkuperäinen kirjoittaja vierahis:
ymmärrä miks tota leivinjauhetta sinne pitäs laittaa. Mulla ainaki onnistuu pannari parhaiten ilman sitä.

sitä mäkin ihmettelin. ja hirvee rasvapommi toi pannari! kun mä teen yleensä pannaria just vähän kevyemmäks jälkiruuaks/herkuks...

Siksi se on niin hyvää, kun on paljon rasvaa ja sokeria, mutta voihan niitä laittaa vähemmän. Mä unohdin kerran kokonaan sokerin ja ihan hyvä tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja vierahis:

vinkkivinkki.sitä sokeria ja rasvaa ei ole pakko laittaa nuin paljoa.

Yhteistyössä