Kiitos avusta palstalainen!

Kyllä se on kuule ihan sen tutkijan oma homma hoitaa.
Mutta paljon kertoo tutkijan ammattitaidosta sekin, että sen eukko tulee palstalle kertomaan tutkimuksen teosta. Jos kyseessä olisi vakavasti otettava tutkija, niin se olisi tullut itse kertomaan tai ainakin käskenyt eukkoaan olemaan hiljaa asiasta, joka ei sille kuulu.
Joten joo, en asettaisi hirveitä odotuksia tälle "tutkimukselle".
Jos sporttimamma on ollut tutkittavana, niin itse miettisin voiko mies olla tarpeeksi objektiivinen. Toisaalta moni tutkija on tehnyt tutkimusta lapsistaan, joten ei siinä mitään ihmeellistä ole.
 
[QUOTE="vieras";26591307]Pidä vain kieli suussasi - sinä surkuteltava, olmi miehenkuvatus![/QUOTE]

Siinä mielessä voi surkutella että olen aivan liian kaukana rakkaastani. Kielellekin tulisi aivan muuta käyttöä jos tilanne ei olisi näin :D
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras";26591435]Onko siis olemassa joku yhtä säälittävä tapaus (nainen?) kuin itse olet?[/QUOTE]

Joku joka on paljon ihanampi kuin minä. Hän on niin lähellä täydellistä kuin vain voi olla :heart:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26591307]Pidä vain kieli suussasi - sinä surkuteltava, olmi miehenkuvatus![/QUOTE]

Nytkö se on "kuvatus" kun onkin varattu, eikä palstamammojen saalistettavana enää :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä