Kiipeilevä 11-kuinen

Istuin kaikessa rauhassa tässä koneella ja rupesin kuuntelemaan kun keittiössä rupes leipäpussi rapisemaan.. Lähdin katsomaan ettei poika tyhjennä kaikkia lattialle ja arvatkaas missä se epeli istui? Keskellä ruokapöytää!!! :eek: Eikä hajuakaan mistä se sinne pääsi.. :LOL:
 
tulin itse vessasta ja menin makuuhuoneeseen katsomaan,kun alkoi kuulua outoa hakkaamista...tyttö seisoi ikkunalaudalla ja hakkasi ikkunaa kämmenillä!!!!! Oli kiivennyt meidän sänkyyn (korkea jenkkisänky kaiken lisäksi) ja siitä lipaston päälle ja siitä ikkunalaudalle...
Kyllä hieman sydän hyppäsi kurkkuun :eek: :heart:
Tyttö on nyt 1v 2kk. Ihme apinoita nämä pienet on :saint: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja äityli86:
Istuin kaikessa rauhassa tässä koneella ja rupesin kuuntelemaan kun keittiössä rupes leipäpussi rapisemaan.. Lähdin katsomaan ettei poika tyhjennä kaikkia lattialle ja arvatkaas missä se epeli istui? Keskellä ruokapöytää!!! :eek: Eikä hajuakaan mistä se sinne pääsi.. :LOL:
Aika ketterä vauski tosiaan! Ellette sitten ole japanilaisia ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Olisiko sua naurattanut, kun lapsi olisi ehtinyt pudota sillä aikaa kun istukselet koneella? :|

Kiipeilijä on meilläkin, ja äidin silmät selässä koko ajan.. (paitsi päikkäreillä ;) )
Tuskinpa olis naurattanu. Ei vaan ollu koskaan tuota ennen edes sohvalle osannut kiivetä niin että eipä tullut mieleenkään laittaa ovia kiinni.. Nyt se vähän väliä kiipee johonki sohvan käsinojalle ja mitä ihmeellisempiin paikkoihin ja siellä huutaa kun ei uskalla liikkua suuntaan tai toiseen.. Mutta pudonnut ei kyllä tähän mennessä ole vielä kertaakaan onneksi.. :)
 
Hauskoja lukea, saa nähdäntuu, miltä tuntuu, kun meidän poju alkaa kiipeillä...

Itse opin kiipeämään hoitopöydälle (laatikon kädensijoja pitkin) jo ennen kuin osasin kävellä, ja tv-tasolle kiivettyäni olin kiskonut valtavan, vanhan telkkarin -RÄKS- lattialle. Että jos omistatte kalliita töllöttimiä, niin pitäkäähän varanne niiden apinoiden kanssa!
 

Yhteistyössä