Mitä mun pitää tehdä että saan tän löllykän pois vartalostani? :kieh:
Olen lopenkyllästyny tähän höllymiseen :headwall:
Olen lopenkyllästyny tähän höllymiseen :headwall:
Sama homma..Kuntosalille 70km. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Minen kuntosalille pääse, mutta voisko kotona jotain pientä tehdä?
Missä asti te oikein asutteAlkuperäinen kirjoittaja mimmali:Sama homma..Kuntosalille 70km. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Minen kuntosalille pääse, mutta voisko kotona jotain pientä tehdä?
Ja ei oo sellaseen varaakaan..
Ai niin juu kun teilläpäin on..En kuitenkaan tässä mainitse mikä teilläpäin on.Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Missä asti te oikein asutteAlkuperäinen kirjoittaja mimmali:Sama homma..Kuntosalille 70km. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Minen kuntosalille pääse, mutta voisko kotona jotain pientä tehdä?
No sillon kun mä teen niin 25 kerralla.Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Tuota, paljonkos te kerralla noita vatsoja teette?
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:No sillon kun mä teen niin 25 kerralla.Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Tuota, paljonkos te kerralla noita vatsoja teette?
Ai mitä?Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:No sillon kun mä teen niin 25 kerralla.Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Tuota, paljonkos te kerralla noita vatsoja teette?
Mä olen hyvä antaa neuvoja ja en itse ole harrastanut liikuntaa pitkään aikaan. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Tuota, paljonkos te kerralla noita vatsoja teette?
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Ai mitä?Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:No sillon kun mä teen niin 25 kerralla.Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Tuota, paljonkos te kerralla noita vatsoja teette?
En usko.Kyllähän siinä hiki lentää..Punnerruksia mä taas en pysty tekeen paljon mitään..25 tekee niin tuntuu seuraavana päivänä.Mutta kannattaa alottaa esim 10/pvä.Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Ai mitä?Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:No sillon kun mä teen niin 25 kerralla.Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Tuota, paljonkos te kerralla noita vatsoja teette?
Multa lähtis henki tuossa vaiheessa, että vähänkö huonossa kunnossa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Sininen:Youtubesta löytyy myös paljon jumppaohjeita.
http://www.youtube.com/watch?v=edUFqkWSve8
Sä ootkin tommonen saakutan tikku. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ladylinella on puolen tunnin rvp jumppa ja olisko siinä kymmenisen minuuttia (parin biisin ajan) vatsalihasten aktiivista tekemistä.. sitä rvptä on helppo tehdä kotonakin.
Mä voin tänään siellä laskea, montako niitä tulee, kun kohta lähden tunnille Eilen istuin sohvalla ja huomasin, että masu on kiinteytynyt! (sohva on se uhkaavin paikka, kun kaikki lösssssähtää istuessa kasaan)
Tuo kuva hoikentaa ainakin 10 kiloa! Oikeesti. Tosin melkein 10 kiloa on raskauskilojen lisäksi pudonnutkin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Sä ootkin tommonen saakutan tikku. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ladylinella on puolen tunnin rvp jumppa ja olisko siinä kymmenisen minuuttia (parin biisin ajan) vatsalihasten aktiivista tekemistä.. sitä rvptä on helppo tehdä kotonakin.
Mä voin tänään siellä laskea, montako niitä tulee, kun kohta lähden tunnille Eilen istuin sohvalla ja huomasin, että masu on kiinteytynyt! (sohva on se uhkaavin paikka, kun kaikki lösssssähtää istuessa kasaan)
Seli seli..Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Tuo kuva hoikentaa ainakin 10 kiloa! Oikeesti. Tosin melkein 10 kiloa on raskauskilojen lisäksi pudonnutkin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Sä ootkin tommonen saakutan tikku. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ladylinella on puolen tunnin rvp jumppa ja olisko siinä kymmenisen minuuttia (parin biisin ajan) vatsalihasten aktiivista tekemistä.. sitä rvptä on helppo tehdä kotonakin.
En mäkään oo koskaan salilla käyny, mut menisin heti, jos aikaa olis ja joku joka hoitais lapsia sen aikaa.. Yhden kerran takia en viitti vaivautua, pitäis olla pitempi rupeama. Eikä mua haittais ees läskit siinä vaiheessa, kun salille pääsisin rehkiin!Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Ai niin juu kun teilläpäin on..En kuitenkaan tässä mainitse mikä teilläpäin on.Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Missä asti te oikein asutteAlkuperäinen kirjoittaja mimmali:Sama homma..Kuntosalille 70km. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Minen kuntosalille pääse, mutta voisko kotona jotain pientä tehdä?
No,30km mut kuitenkin..Siinä on se että en kehtaa kuntosalille mennä kun en oo koskaan siä ollu niin en tiä mistään mitään..täytyy tyytyä mettälenkkiin.