kiinteyttävistä voiteista..??

  • Viestiketjun aloittaja bellabomb
  • Ensimmäinen viesti
bellabomb
onko kukaan koskaan koekillut noita kiinteyttäviä voiteita/geelejä? ja jos on niin onko auttanut? ku mä löysin tälläsen:http://www.dermoshop.com/catalog.asp?pid=11857 ja ajattelin ton tilata mut olis kiva tietää onks kukaa kokeillu? tai onko jotain muita voiteita mitä joku suosittelis? kiitos jos joku osaa mulle jotain vastata =)
 
Niin, siis mikä tahansa voide kiinteyttää kosteuttamalla.

Ja Rocin voide tehoaa selluliittiinkin.
(testasin, se toimi)

Mutta ei niillä laihdu eivätkä ne ihmeisiin pysty.
Kuten tuossakin mainostekstissä sanottiin "auttoavat osaltaan", niin se on vain osa, muu pitää tehdä liikunnan ja ruokavalion avulla.
 
bellabomb
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Avonilla on sellainen kiinteyttävä voide, joka vaalentaa myös raskasuarpia. sain sillä omat raskausarvet tosi vaaleiksi.
mulla on tosiaan noita arpiakin kivasti masussa, eikä ne oo edes parissa vuodessa huomattavasti vaalentuneet =/ auttoiko sulla toi voide iha uusiin vai vanhempiin raskausarpiin..?
 
bellabomb
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Niin, siis mikä tahansa voide kiinteyttää kosteuttamalla.

Ja Rocin voide tehoaa selluliittiinkin.
(testasin, se toimi)

Mutta ei niillä laihdu eivätkä ne ihmeisiin pysty.
Kuten tuossakin mainostekstissä sanottiin "auttoavat osaltaan", niin se on vain osa, muu pitää tehdä liikunnan ja ruokavalion avulla.
mä odotan nyt toista lasta rv 35 ja ajattelin pistää mahan "kuntoon" tän raskauden jälkeen ku tää on viimonen laps =) ja liikunnan ja ruokavalion rinnalle ajattelin jotain voidetta hommata jos vähän auttais myös =) voiko tota rocin voidetta tilata netistä..?
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja bellabomb:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Avonilla on sellainen kiinteyttävä voide, joka vaalentaa myös raskasuarpia. sain sillä omat raskausarvet tosi vaaleiksi.
mulla on tosiaan noita arpiakin kivasti masussa, eikä ne oo edes parissa vuodessa huomattavasti vaalentuneet =/ auttoiko sulla toi voide iha uusiin vai vanhempiin raskausarpiin..?
Sekä että, uusiin ja vanhoihinkin. Kiinetytti myös jonkin verran.

 
bellabomb
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja bellabomb:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Avonilla on sellainen kiinteyttävä voide, joka vaalentaa myös raskasuarpia. sain sillä omat raskausarvet tosi vaaleiksi.
mulla on tosiaan noita arpiakin kivasti masussa, eikä ne oo edes parissa vuodessa huomattavasti vaalentuneet =/ auttoiko sulla toi voide iha uusiin vai vanhempiin raskausarpiin..?
Sekä että, uusiin ja vanhoihinkin. Kiinetytti myös jonkin verran.
auttaisikohan sitten mullakin.. =) voishan totakin koittaa ;)
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja bellabomb:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja bellabomb:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Avonilla on sellainen kiinteyttävä voide, joka vaalentaa myös raskasuarpia. sain sillä omat raskausarvet tosi vaaleiksi.
mulla on tosiaan noita arpiakin kivasti masussa, eikä ne oo edes parissa vuodessa huomattavasti vaalentuneet =/ auttoiko sulla toi voide iha uusiin vai vanhempiin raskausarpiin..?
Sekä että, uusiin ja vanhoihinkin. Kiinetytti myös jonkin verran.
auttaisikohan sitten mullakin.. =) voishan totakin koittaa ;)
Kannattaa kokeilla, kolemen kuukauden takuu tuotteilla niin jos ei toimi saa rahat takas.
 
Minä olen myös käyttänyt AVONIN tuotetta ja se todellakin kiinteytti vatsanseutuni ja hälvensi raskausarpia. Käytän sitä vieläkin. Serkkuni vaimo siitä minulle kerran kertoi ja pakkohan sitä oli kokeilla kun hänenkin vatsanseutu oli pienentynyt huimasti.
 
bellabomb
taidankin tota avonin voidetta koittaa jos auttas kiinteytymistä sitte ku tää mun pallo lässähtää :D tietääkö kukaan minkä nimistä toi voide on..? ja jos jollain on vielä jotain kokemuksia kiinteyttävistä voiteista (hyviä tai pahoja ;) ) niin kertokaa ihmeessä =)!
 
bellabomb
Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
Minä ja moni muu on käyttänyt Avon Anew Lift&Tuck -selluliittivoidetta.Se tuote toimii minulla.Ja muutkin ovat kehuneet sitä voidetta. =) http://www.avonfi.com/PRSuite/buying/showcase.jsp?catID=0111

kiitos =)! mä tohon laitoinki jo uuden alotuksen.. ku en osaa tilata tuolta :S! laitetaanko tohon vaan kaikki tiedot ja sieltä sitten lähetetään laskun kera tuote..? osaisko kukaan neuvoa..?
 
Multa saa tilattua tuota voidetta :wave:
En ole juurikaan ehtinyt vielä myydä noita tuotteita kun vasta aloittanut enkä lähe lupaamaan että kyseiset voiteet toimii mutta noissahan on tuo 3kk tyytyväisyystakuu. Ja täytyy tunnustaa että itsekin aioin kokeilla noita :D
 
miina
Avonin lift & tuck = KYLLÄ TOIMII.. Aion tilata toisenkin tuubin tuota ihanaa voidetta,sitä vain pitää käyttää että tehoaa. Mullakin lojui viikko tolkulla kylppärissä ennen ensinmäistä käyttökertaa ja kyllä kannattaa..
 
hei
Mulla on tota dermoshopin, mitä alunperin kyselit.

Juu, se silleen kuumottaa iholla (varsinkin, jos menee peiton alle heti sen laiton jälkeen). Lisäksi oon koittanu sitä ROCin vastaavaa.

Mutta mulla tuo lähtötilanne on sen verran paha, että enpä kyllä osaa mennä sanomaan, toimiiko tuo vai ei....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mulla on tota dermoshopin, mitä alunperin kyselit.

Juu, se silleen kuumottaa iholla (varsinkin, jos menee peiton alle heti sen laiton jälkeen). Lisäksi oon koittanu sitä ROCin vastaavaa.

Mutta mulla tuo lähtötilanne on sen verran paha, että enpä kyllä osaa mennä sanomaan, toimiiko tuo vai ei....
toi dermoshopin geeli ei ois ainakaa kauheen pahan hintanen.. =)

 

Yhteistyössä