Ei kuulu mun unelmiin tuo elämäntyyli
Mun onni on jossain ihan muussa kuin miljoonakaupoissa ja rakennekynsissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nakeeko tuon netista jostain?
uran ja äitiyden hienosti yhdistävä, rahaa paljon itse tienaava nainen. vielä on ulkonäkökin ja itsetunto kohdillaan tuossa iässä ja lapsista kasvamassa kelpo kansalaisia ja korkeakoulutettuja. onko palsta ennen nähnyt moista?
Hei, nyt vähän realiteettiä kehiin. Äitiyden... ne lapset on täysi-ikäisiä??!!
43-vuotias ei ole mikään "tuossa iässä" vaan aika monella naisella on nelikymppisenä itsetunto ja ulkonäkö kohdallaan, jos ne vaan on nuorempanakin olleet.
Rahaa paljon tienaava? Tähänkin voisi verotiedot olla mukava fakta lisäksi.
Kyllä mä suhtaudun näihin "reality" sarjoihin niin, että ei niihin kukaan itseään kunnioittava kova ammattilainen mene mukaan.
Ei kuulu mun unelmiin tuo elämäntyyliMun onni on jossain ihan muussa kuin miljoonakaupoissa ja rakennekynsissä.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24486062:Ne lapsethan ovat aina tietysti olleet täysi-ikäisiä?![]()
No juu, mutta tuskinpa tuosta sarjasta käy selville, miten 18-vuotias Kaisa yhdisti uran ja äitiyden...
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24486210:Ei mua kadeta, kun ei sen elämä ole mun unelmaelämää. En mä nauttis tollasesta työstä, vaatteista, enkä muutenkaan nauttis ton tyylisestä elämästä. Hänen mainostama rehellisyys kuulostaa hyvältä, se on hyvä arvo.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24486135:En tiedä mitä jotkut nyt sitten sarjalta odottivat, mutta minä ainakin todennäköisesti katson (jos ehdin ja muistan) useammankin jakson. En minä mitään blingbling-elämää halunnutkaan tirkistellä vaan ihan vain sitä kiinteistövälittäjän työtä ja arkea.
Alkuperäinen kirjoittaja Menestyvä mies;24486313:Jos teistä ei ole tullut mitään niin onko sekin Kaisan syy?