Kiinteistövälittäjä Kaisa, joko kateus iskee palstamammat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
uran ja äitiyden hienosti yhdistävä, rahaa paljon itse tienaava nainen. vielä on ulkonäkökin ja itsetunto kohdillaan tuossa iässä ja lapsista kasvamassa kelpo kansalaisia ja korkeakoulutettuja. onko palsta ennen nähnyt moista?

Hei, nyt vähän realiteettiä kehiin. Äitiyden... ne lapset on täysi-ikäisiä??!!
43-vuotias ei ole mikään "tuossa iässä" vaan aika monella naisella on nelikymppisenä itsetunto ja ulkonäkö kohdallaan, jos ne vaan on nuorempanakin olleet.
Rahaa paljon tienaava? Tähänkin voisi verotiedot olla mukava fakta lisäksi.
Kyllä mä suhtaudun näihin "reality" sarjoihin niin, että ei niihin kukaan itseään kunnioittava kova ammattilainen mene mukaan.

Määkin tykkään siitä, että hänen työtään selvästi arvostetaan ja vaikuttaa ahkeralta. Kuitenki ohjelman ekasta jaksosta saa kuvan, että hän tekee töitä vuorokauden ympäri. Eipä se silloin vastaa mun unelmaelämää vaikka siitä rahallista vastinetta saakin..

[QUOTE="mä";24485933]Hei, tämä ohjelma on käsikirjoitettua, ei dokumentti. Mitäpä luulet, onko todellisuus samanlaista. :D[/QUOTE]

No sitten olen kyllä ymmärtänyt jotain väärin. Eli tämä Kaisa ei ole oikeasti (hyvä) kiinteistövälittäjä, hänellä ei ole tytärtä ja poikaa, omaa taloa ja niitä kissoja? He ovat siis näyttelijöitä ja asunto, työpaikka ja auto ovat vain lavasteita ja rekvisiittaa?

Hei, nyt vähän realiteettiä kehiin. Äitiyden... ne lapset on täysi-ikäisiä??!!
43-vuotias ei ole mikään "tuossa iässä" vaan aika monella naisella on nelikymppisenä itsetunto ja ulkonäkö kohdallaan, jos ne vaan on nuorempanakin olleet.
Rahaa paljon tienaava? Tähänkin voisi verotiedot olla mukava fakta lisäksi.
Kyllä mä suhtaudun näihin "reality" sarjoihin niin, että ei niihin kukaan itseään kunnioittava kova ammattilainen mene mukaan.

Ne lapsethan ovat aina tietysti olleet täysi-ikäisiä? :D

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Mun makuuni aivan liian blingbling, muovinen, materialistinen ja siirappinen...ja ne kissat aivan karmeita :O...mutta tulipahan tyydytetyksi median hehkuttama uteliaisuuden nälkäni. Ei kaksista seurattavaa, ei siis semmoinen koukuttava tosi tv- sarja minulle.

[QUOTE="Vilukissa";24486092]Mun makuuni aivan liian blingbling, muovinen, materialistinen ja siirappinen...ja ne kissat aivan karmeita :O...mutta tulipahan tyydytetyksi median hehkuttama uteliaisuuden nälkäni. Ei kaksista seurattavaa, ei siis semmoinen koukuttava tosi tv- sarja minulle.[/QUOTE]

En tiedä mitä jotkut nyt sitten sarjalta odottivat, mutta minä ainakin todennäköisesti katson (jos ehdin ja muistan) useammankin jakson. En minä mitään blingbling-elämää halunnutkaan tirkistellä vaan ihan vain sitä kiinteistövälittäjän työtä ja arkea.

Jooh nyt olen katsonut. :)
Eniten kateelliseksi tulin sen ison asunnon ostajille!! :D
Aivan ihana asunto, mulle heti!
Minusta tässä tyttäressä ei ollut mitään vikaa. En ehkä ihan samanlaisesta elämästä unelmoi, vaikka materialisti ja ehkä pinnallinen olenkin, jossain määrin...mutta meni ehkä mun makuun överiksi. Lienee myös tarkotus ohjelman kannalta. Onhan tuo juu realityä, mutta noita maustetaan AINA. Työpaikka on jotain ihan muuta kuin minä haluan, mutta hienosti on oman unelmansa saavuttanut, mulla vielä muutama vuosi matkaa siihen. :)

Eli ei en nyt ole kateellinen, paitsi sille asunnon ostajalle! :D En jaksa odottaa että löydämme oman unelma-asunnon!

Ei mua kadeta, kun ei sen elämä ole mun unelmaelämää. En mä nauttis tollasesta työstä, vaatteista, enkä muutenkaan nauttis ton tyylisestä elämästä. Hänen mainostama rehellisyys kuulostaa hyvältä, se on hyvä arvo.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24486210:
Ei mua kadeta, kun ei sen elämä ole mun unelmaelämää. En mä nauttis tollasesta työstä, vaatteista, enkä muutenkaan nauttis ton tyylisestä elämästä. Hänen mainostama rehellisyys kuulostaa hyvältä, se on hyvä arvo.

No se rehellisyyskin punnittiin jo ennenkuin koko sarja alkoi, ei muistanut muka mitään oikeusjuttuja velkojen suhteen vaikka näytettiin paperit missä oli nimi alla :D Minuuttiakaan en ole katsonut tuota ohjelmaa ja tiedän siitä aivan liikaa siltikin, raivostuttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24486135:
En tiedä mitä jotkut nyt sitten sarjalta odottivat, mutta minä ainakin todennäköisesti katson (jos ehdin ja muistan) useammankin jakson. En minä mitään blingbling-elämää halunnutkaan tirkistellä vaan ihan vain sitä kiinteistövälittäjän työtä ja arkea.

Hmm..miten mulle sitten tuli tosta ekasta jaksosta jo mieleen se, että tässä tuskin pääsee katsomaan mitään normikiinteistövälittäjän normipäivää. Oikeesti. Sori, mutta kyllä tää haiskahtaa vaan sille blingblingille, mikä hänelle suotakoon mutta ei tuosta oikein voi yleistystä tehdä koskien koko kiinteistövälittäjyysduunia. Mun mielestä.

En katsonut enkä siten tiedä Kaisasta mitään muuta kuin että kaunis nainen ja kyllä eräs nimimerkki ainakin osoitti kateutensa tätä ulkonäköä kohtaan ajat sitten :D:D

Olen kiinteistövälittäjä suuressa pk-seudun yrityksessä ja kuukausiansioni ovat lähes poikkeuksetta 1000-2000e sisällä. Hienoa tietysti, että joillakin menee paremmin.

[QUOTE="Vilukissa";24486234]Hmm..miten mulle sitten tuli tosta ekasta jaksosta jo mieleen se, että tässä tuskin pääsee katsomaan mitään normikiinteistövälittäjän normipäivää. Oikeesti. Sori, mutta kyllä tää haiskahtaa vaan sille blingblingille, mikä hänelle suotakoon mutta ei tuosta oikein voi yleistystä tehdä koskien koko kiinteistövälittäjyysduunia. Mun mielestä.[/QUOTE]

No sehän jää nähtäväksi. Ja riippuu varmaan siitäkin, millä silmällä ohjelmaa katsoo. Eipä tuossa nyt niin paljon sitä blingblingiä minun silmääni edes ollut ja senkin määrän osaan kyllä itse suhteuttaa normaaliin kiinteistövälittäjyysarkeen. En todellakaan tämän ohjelman perusteella kuvittele, että kaikki kiinteistövälittäjät ajavat kalliilla autolla, shoppailevat paljon ja käyttävät rakennekynsiä. Tottakai pitää ymmärtää, että nuo ovat juuri tämän henkilön persoonaan kuuluvia juttuja (ja nekin ehkä liioiteltuja). Eihän tällaisia ohjelmia mistään harmaista hiirulaisista kannattaisi edes tehdä. Mutta ehkä kaikki eivät sitten ymmärrä tällaisia itselleni selviä tosiasioita, vaan tekevät yleistyksiä tämän yhden henkilön julkisuuskuvan perusteella.

Nykyään tulee katsottua telkkaria todella vähän. Mainitusta ohjelmasta olen nähnyt muutaman kerran mainoksen mutta se ei herättänyt mitään ajatuksia, tunteita, mielenkiintoa tai mielipidettä suuntaan tai toiseen. Lieneekö syynä sitten se että kaikki omat kiinteistö- ja raha-asiat on kunnossa.

Yhteistyössä