Kiinteiden aloitus: mita-missa-milloin?

Meidan tytto nyt 4,5kk ja tahan asti taysimetyksella. Nyt olen miettinyt vahitellen alkaa tutustuttamaan kiinteisiin. Laakarikin ehdotteli sita jo aikaisemmin, mutta halusin viela taysimettaa pidempaan. Asun ulkomailla ja en ole suomalaisen neuvolan 'hoivassa', joten mietinkin olisiko kenellakaan linkkia jollekin sivulle, mista nakisi suomalaisia suosituksia ja perusteluja ruoka-aineiden valinnalle missakin iassa. Taalla saattaa olla hieman erilaiset suositukset ja haluaisin hyvat ohjeet, minka mukaan aloitella.. Huomenna mennaan laakariin, joten kiinnostaisi olla valmistautunut =)
 
Asun itsekin ulkomailla joten tiedàn hyvin miten suuri aukko jàà kun ei ole sità neuvolaa.. :) Sain tàmàn tuolta Lokamasuista ketjusta, jonka aikoinaan Tuutilulla nimimerkki sen sinne laittoi.. Ihan neuvolasta saatu. Voipi helpottaa tàllainen taulukko tosi paljon:)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1807016.png
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
Asun itsekin ulkomailla joten tiedàn hyvin miten suuri aukko jàà kun ei ole sità neuvolaa.. :)

Oletko mennyt ihan Suomen ohjeiden mukaan? Meilla on taalla lahisukua ja perhetuttuja, jotka synnytys- ja lastenlaakareita. Luotan toki heidan neuvoihinsa, mutta valilla menevat vahan eri linjaa suomalaisten suositusten kanssa..
 
Mà olen mennyt ihan suomalaiseen malliin vaikka palautetta on tullut.. En oikein ymmàrrà mikà pointti on kaikilla noilla jauhe ruuilla mità tààllà myydààn;) Ja mun mielestà tuo suomalainen tapa on parempi, vauva oppii syòmààn kaikkea ja ihan oikeaa ruokaa.. :) Mutta olen mà sitten jotain ottanut tàstàkin ruoka kulttuurista, esim. aamulla maidon joukossa keksit ja lisààn teelusikallisen oliiviòljyà kasvisten joukkoon.. Mutta 90% menen niin kuin suomessakin..
 

Yhteistyössä