Kiinnostunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jjj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jjj

Vieras
Onko täällä yhtään naista joka olis tullu yllätetyks runkkaus puuhissa. Ite aikanaan olin runkkaamassa pukukopissa ja yks vanhempi nainen yllätti. Laitto äkkiä oven kii mut kohta kuitenkin halus nähdä kun teen sen loppuun. Arvatkaa vaan miten ihanasti lensi. Kertokaa jos on kokemuksia

Voi luoja, ihaninta olis yllättää mies runkkamassa!! Edes oma mies ei tee mun nähden! Mua ei oo tullu kukaan ylläättään mut olisin valmis kyl tekee loppun jos tulis;)

Tulihan sitä nuorempana kurkittua jos jonkinlaisiin paikkoihin ja joskus aina näki kin naisen riisuuntumassa. Kyllä silloin lasti sai kunnon kyydit pusikkoon mutta kiihottavin muisto tuli aikoinaan työ matkalla norjalaisessa hotellissa kun aina saunan jälkeen tuli siinä huoneessa runkattua ikkunan edessä niin sitten vasta päisestä liike huoneistosta joku nainen ryhtyi riisumaan vaatteitaan hiero maan rintojaan enempää en kestänyt vaan sain sellaset orkut että parempia tulee harvoin

En nyt aivan yllätetyksi.. Mutta,tein tätä kerran erään alusvaateliikkeen sovituskopissa. kävi vain mielessä että olikohan kopissa valvontakameroita.. Mutta ei siinä sitten jonkin ajan päästä enää välittänyt vaikka olisikin! oli erittäin kiihottavaa, tehdä sitä julkisella paikalla,joku olisi voinut yllättää ja samalla sai katsoa itseään peilistä..

Joo siinä se salaisuus taitaa piillä. Kun on tarpeeks kiihottunut niin sitten ei enää valita vaan melkeen toivoo että tapahtus jotain yllättävää . Se on sama kun nainen ennen orkkua alkaa kiemurella ja äännella tai huutaa nin johan on potkua munakin tuntuu siitä vielä suurenevan ..... Joo nyt on ruvettava.........

Yhteistyössä