Kiinnostuksen / ihastumisen merkkejä vai pelkkää flirttiä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään!

Vieras
Mitä te sanotte?

Tulee istumaan viereeni palavereissa. Hänen jalkansa koskettaa minua. Kynää antaessa tai ottaessa kädestäni, hän koskettaa kättäni. Papereita antaessa/ottaessa ottaa ne niin, että koskettaa minua käteen. Tätä kaikkea tapahtuu lähes joka päivä.

Töistä lähtiessä kerran vei minut kotiini (satoi vettä, tosin minulla oli sateenvarjo matkassa).

Hän heittää pientä flirttiä näiden tapahtumien lisäksi lähes joka päivä.

Onko tämä kaikki pelkkää flirttiä vai kiinnostusta myös? Itse ajattelin, että pelkkää flirttiä mutta nyt alkaa tuntua, että onko hän kiinnostunut minusta, ainakin seksi mielessä..?

Mitään suoraan ei kysy, eikä ehdota.

En tiedä mutta tee äkkiä jotain jos oot kiinnostunut. Itse en tehnyt ja kadun vieläkin, lähes kahden vuoden jälkeen. Mies löysi toisen ja muutti heti kauaksi ja en näe häntä enää ja kaipaan aivan valtavasti vaikka olenkin naimisissa.

Itse tosiaan kadun niin paljön että tekisin mitä vain jos voisin siirtää aikaa taaksepäin. Vaikka rakastin häntä jo silloin en tiennyt että hän eroaisi omasta vaimostaan. Hän laittoi jopa tekstareita missä kertoi tunteistaan, mutta itse en uskaltanut sanoa... Ja nyt ei ole ottanut minuun mitään yhteyttä.

Olen kuitenkin jo nelikymppinen ja mies vielä vanhempi joten emme mitään teinejä enää...

Ei noista voi oikeasti päätellä yhtään mitään. Joko mies on kiinnostunut tai sitten ei, ja sä liioittelet mielessäsi tahattomien sattumusten merkitystä. Ehkä mies vahingossa hipaisee ja kyydityskin saattoi olla pelkkää ystävällisyyttä. Jos mies on susta mitenkään kiinnostunut, niin ihan varmaan tekee aloitteen siihen suuntaan, pyytää sut kahville tai jotain. Mutta ei tuon ikäiset miehet enää vaan katsele kaukaa, jos ovat jostain naisesta kiinnostuneita. Voithan sä tehdä aloitteen, mut omalla vastuullas.
Musta tuossa ei ole vielä mitään, mistä voisi päätellä yhtään mitään.

Yhteistyössä