Kiinnostaisiko sua nähdä eniten ooppera, baletti, burleski, sirkus vai jääshow?

Kiinnostaisi nähdä Joutsenlampi-baletti, kun se on näkemättä. Kiinnostaisi myös nähdä lisää Cirque du Soleilia (Alegrian kävimme katsomassa viime keväänä). Joku ihana vanha keskieurooppalainen kaupunki ja ulkoilma oopperaa kun aurinko on jo laskenut, voi että, olisi ihanaa.

Burleski ei ole minun juttuni, ja jääshowsta tulee lähinnä mieleen Disney on ice. Sinne toki voisin lapset viedä jos haluavat joskus mennä.
 
Burleski tai jääshow. Ainoat noista jotka on näkemättä(siis ei esimerkeistä vaan ylipäätään). Ooppera on ainakin tylsintä mitä maa päällään kantaa joten ei sitä ainakaan.
 
Viimeksi muokattu:
"cosmo"
Noista mielenkiintoisimmilta vaikutti baletti tai ooppera, jääshownkin voisin katsoa. Tuo burleskiesitys esimerkissä oli mun silmiin vaan strippitangon ympärillä kekkulointia alusvaatteissa. Ihan hyviäkin burleskeja on kyllä, tuo ei siltä näyttänyt. Sirkus on musta niin creepy ettei mua sinne saa.
 
Burleski. Inhoan sirkustelua ja tällä hetkellä ei riittäisi keskittymiskyky oopperaan tai balettiin. Jääshowsta tulee mieleen joku toppatakki päällä kylmässä hallissa kökötys ja muutenkin katson mieluummin vaikka taitoluistelukilpailuja.
 
Täydellinen jääkiekon vaimo
Noista burleski kiinnostaisi eniten. Tosin tuon videolinkin burlesti oli aika surkeaa. Jos noista videoista pitäisi valita, niin valitsisin sirkuksen.
 

Yhteistyössä