Kiinnostais tietää näistä unijutuista

Osaako joku sanoa, että mitäköhän toisen,, ennestään tutun ihmisen kanssa köyriminen meinaa? Entä, löytyykö täältä muita, jotka ovat joskus nähneet samaa unta yö toisensa jälkeen, johon oot löytäny selityksen pitkänkin ajan kuluessa? Entä löytyykö netistä jotain sivua mistä näitä unijuttuja on?
 
Luulen ettei se köyriminen meinaa mitään. Voi olla joku alitajuntainen viesti. Tunnetko muutenki mielenkiintoa kyseistä tuttua kohtaan? Onko teillä jotai yhteistä? Jos näkee tuistuvia unia siilloin yleensä niissä on joku viesti mitä mielesi yrittää tuoda esille.
 
Luulen ettei se köyriminen meinaa mitään. Voi olla joku alitajuntainen viesti. Tunnetko muutenki mielenkiintoa kyseistä tuttua kohtaan? Onko teillä jotai yhteistä? Jos näkee tuistuvia unia siilloin yleensä niissä on joku viesti mitä mielesi yrittää tuoda esille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja loru:
Luulen ettei se köyriminen meinaa mitään. Voi olla joku alitajuntainen viesti. Tunnetko muutenki mielenkiintoa kyseistä tuttua kohtaan? Onko teillä jotai yhteistä? Jos näkee tuistuvia unia siilloin yleensä niissä on joku viesti mitä mielesi yrittää tuoda esille.
Tämä on monen vuoden takaa oleva henkilö. Ei varsinaiseti tunneta, kuin siskoni kautta. Ei ole mitään yhteistä, muutako, että hän tuntee siskoni. Sillon, kun olin pieni (n.9v.) rakastuin tän henkilön silmiin ja nyt ohi mennen nähtiin ja pitkään katottiin molemmat. Minä taas niitä silmiä, kun voi olla niin kauniit.
 
No siinä se vastaus taisikin tulla ;) Silmäthän on sielun peili ja erittäin dominoiva osa koko ihmistä ja sitä miten ihmisen kokee. Tunnet ehkä jotain yhteyttä kyseisen ihmisen silmiin ja näin ollen haluaisit yhtyä (Sitähän yhdyntä on) Toisaalta voi olla kyse vain halusta olla kyseisen miehen kanssa sängyssä, eikä sen kummempaa.
 

Yhteistyössä