Tykkään vilautella kotona (kavereillemme) vieraille miehille.
Kesällä on helppo kesämekko eikä mitään siellä alla. Istuessa antaa helman nousta ylösja pillun näkyä vähän.
Naiskollegatko huomasivat?Moikka, kesällä tein useasti työpaikalla niin että jätin työhousujen vetoketjun ja napin auki (tosin oli mulla vyö)ilman alushousuja siitä näki helposti karvattoman kaluni. Oli kiva nähdä ihmisten ilme kun huomasivat
Olen vilautellut jos olen huomannut miesten kiinnostuksen ja ollut myös valmis seksisuhteeseen.Kuulkaapas, ei ole eettistä vilautella ihmisille, jotka eivät ole asiaan suostuneet. Ymmärrän, että se on osa kinkkiä, mutta vilautteluun pääsee esimerkiksi seksibileissä ja silloin ei tarvitse häiriköidä tai jopa traumatisoida muita ihmisiä.
Ootkohan vähän väärässä paikassa noitten eettisuutes kanssa. Löysää pantaa.Kuulkaapas, ei ole eettistä vilautella ihmisille, jotka eivät ole asiaan suostuneet. Ymmärrän, että se on osa kinkkiä, mutta vilautteluun pääsee esimerkiksi seksibileissä ja silloin ei tarvitse häiriköidä tai jopa traumatisoida muita ihmisiä.
No missäs tuon teit?Tykkään kusta niin että joku näkee. Pyllistelen ja levitän haaroja tahallani. Viimeks kusin kesällä sillalta alas kun kaks autoa meni sillalla. Toinen oikeen hidasti ja tuijotteli.