Kiinnostaako ketään enää jutella oikeasti?

Puhelimessa siis. Ei ole tarkoitus läähättää, spämmätä eikä onkia yhteystietoja vaan jutella ihan muuten vaan. Siis ihan oikeasti, muuten vaan. Onko se mahdotonta nykyään? Ei ole tapana harrastaa tällaista mutta nyt lomalla ajan kuluksi voisi olla ihan hauskaa vaikka turha kai tätä on yrittääkään.

Tiedän että tää on melkoisella todennäköisyydellä ihan täysin turhaa mutta kunhan kokeilen huvikseni. Privaviestiä voi laittaa jos joku haluaa oikeasti tappaa hieman aikaa puhumalla niitä näitä ilman mitään sen kummempaa kontekstiä.
 
"mai"
Juu, kyllä mä ainakin tykkään jutella puhelimessa. Lisää juttukumppaneita en kuitenkaan tarvitse, kun en meinaa ehtiä pitämään vanhoihinkaan tarpeeksi yhteyttä.
 
"vieras"
Mä juttelen aina kaikenlaista eläimille kun ei täällä korvessa ole riittävästi kenttää että voisi kunnon puheluita soitella, koko aika katkeilee ja pätkii niin että mun puhelimessa luettelema ostoslistakin on sellaista koodinmurtoa miehelle toisessa päässä :D
 
Khimaira
Mä tykkään jutella puhelimessa, harvoin vaan enää nykyisin on aikaa sellaiseen "muuten vaan" puhumiseen. Kaukana asuvan kaverin kanssa tulee välilä puhuttua melkoisia aikoja :)
 
"keski-ikäinen"
mua harmittaa nimenomaan tuo nykymaailmassa, ettei olla kavereiden kanssa samassa huushollissa. Mutta sähköposti on hieno idea, kun sitten tulee kirjotettua ihka melkeen oikeita kirjeitä. Jopa itselle...
 
Khimaira
[QUOTE="keski-ikäinen";24137275]mua harmittaa nimenomaan tuo nykymaailmassa, ettei olla kavereiden kanssa samassa huushollissa. ..[/QUOTE]

Mä tykkäsin asua jossain yhteisöasuntotyyppisessä jutussa missä asuisi kavereita ihan naapureina- se olisi todella hienoa. Olisi yhteiset kukkapenkit ja kasvimaat =)
 
Khimaira
[QUOTE="vieras";24137299]Itse juttelen mieluummin esimerkiksi Skypen kautta, koska Skypessä saa jutella ilmaiseksi, mutta pitkät puhelut maksavat jo kohtalaisesti.[/QUOTE]

Mun puhepakettiin kuuluu 500min puheaikaa, joten siihen jo saa lörpötelläkin =)
 

Yhteistyössä