Kiinnostaako itsetehdyt kortit yleensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jossu

Vieras
Ajattelin omaksi ilokseni ruveta askartelemaan kaikenlaisia- ja aiheisia kortteja. Mutta mitäpä minä tekisin isolla läjällä kortteja :)

Siksi utelen, että millainen kiinnostus ihmisillä on yleensä käsintehtyihin (ei mitään kaupan osta-ja-kokoa 3d-kortteja) kortteihin? Jos esim. myisin niitä pois vaikka 2-3 e / kpl. Tiedustelen tätä ennenkö askartelen niitä asuntomme täyteen :D

kyl mä tykkään...mut just noista 3d korteista,kaveri tekee niit tooosi paljon ja ostan siltä aina kun tarviin korttia johonki,saan kuitenkin sen kaveri alennuksen ni on halvempi ku kaupan 3d.

Kiitos, pitää pistää korvan taakse. Näin niitä 3d-kortteihin tarkoitettuja tarrapaloja eilen Tiimarissa. Kauppojen valmiista 3d-korteista en perusta, mutta omiahan voi tietysti kokeilla tehdä :)

Siis ehdottomasti ostaisin just jollain 2-3 eurolla jos on siistejä, kivoja itsetehtyjä kortteja. Kaupan kortit ovat "massatuotantoa" ja olisi kiva laitella uniikimeja kortteja. Ne vaan tuppaa usein olemaan NIIIIN kalliita. Just ostin 6 eurolla kummipojalle sellaisen itsetehdyn yhdestä liikkeestä. -En olis ostanut jos olis ollut hintalappu hyllynreunassa mutten kehdannut kassalla sanoa etten otakkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
No en juuri, joihinkin ristiäisjuhliin tai kihlakortiksi oon sellasia ostanut/tehnyt, muuten saa synttärikortit sun muut olla "eurolla kymmenen" :D

Joo juuri tuollaisia ristiäis- ja kihla- yms. hääkortteja mulla onkin ollut mielessä. Joku parin-kolmen euron hinta voisi olla sellainen, jonka suostuisin itsekin maksamaan. Mutta 6 ? kortista on kyllä aika paljon.

Varmaan moni voi tykätäkin, mut itse tykkään et itsetehdyn idea on se et siihen on käytetty aikaa ja ajatusta ja siksi en saa ajatella et ostaisin itsetehtyjä valmiina, jos en jaksa askarella ostan kaupasta.
Toisaalta tuo hinta jonka mainitsit ei ole paha, ja jos oikeesti osaa tehdä hienoja niin menekkiä vois olla kun nykyään moni ei ehdi itse tehdä mut haluu persoonallisuutta.

Itsekin ostin kerran 3D kortin tyylisen kukkakaupasta, ja hintaa oli 5e. Minun mielestä oli aikas tyyris, ikinä en oo ostanu nii kallista korttii. Kallin on varmaa ollut 3,5e. Mutta tuolloin ostin kalliimman kun se oli tosi upee ja vanhempani olivat olleet silloin 25vuotta naimisis. :)

Itsekin teen 3D korttei, mutta enempi oon tehny niitä just itseni iloksi taikka oon lähetelly juhlapyhinä jne sukulaisille tms. :) toki jos iha myyntiin asti laittaisin nii varmaa joku 3e ois kohtuu.
Kumminki niihi menee aikaa eikä niitten tekeminen itsellekään ole ilmasta. :)

Yhteistyössä